بازسازی ناوگان حمل و نقل مهریز ۳۰ میلیارد تومان نیاز دارد

رئیس مؤسسه مسافری شهرداری مهریز گفت: هم‌اکنون ۱۱ دستگاه اتوبوس فرسوده با بیش از ۱۷ سال که از زمان ساخت آنها می‌گذرد، مسافران این شهر را به یزد مرکز استان و بالعکس جابه‌جا می‌کند و برای بازسازی به ۳۰ میلیارد تومان بودجه نیاز است.

به گزارش ایمنا، نادعلی زارع اظهار کرد: در یکسال اخیر با یک میلیارد تومان نسبت به رفع برخی مشکلات اتوبوس‌ها از لحاظ فنی و زیباسازی اقداماتی انجام شد ولی برای رفع مشکل باید نسبت به بازسازی اساسی اقدام کرد.

وی با اشاره به اینکه همگی اتوبوس‌ها، از رده خارج و غیراستاندارد است، عنوان کرد: این مؤسسه و شهرداری به هیچ وجه در وضعیت کنونی قادر به بازسازی اتوبوس‌ها نیست و باید مسؤولان استان با پیگیری و اختصاص بودجه نسبت به رفع مشکل و تأمین رفاه حال شهروندان همکاری کنند.

رئیس مؤسسه مسافری شهرداری مهریز تصریح کرد: روزانه ناوگان حمل و نقل برون شهری در مسیر مهریز به یزد و بالعکس در مجموع ۶۲۰ کیلومتر مسیر را برای ارائه خدمات به مردم و مسافران طی می‌کند و برای ارتقای کار و ایجاد آسایش برای شهروندان همکاری در بازسازی ناوگان هم ضروری است.

زارع با اشاره به افزایش قیمت تمامی نیازهای اولیه ناوگان و درآمدزایی نبودن اتوبوس‌ها از مردم و مسؤولان خواست برای کمک به رفع مشکلات و فرهنگ‌سازی و استفاده بهتر و بیشتر موضوع را جدی گرفته و با این مؤسسه و شهرداری همکاری کنند.

منبع: ایرنا

کد خبر 461363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.