بررسی بودجه دستگاه‌های نظامی در کمیسیون امنیت ملی

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس یازدهم از تشکیل جلسه این کمیسیون با حضور وزیر دفاع و فرمانده نیروی انتظامی کشور به منظور بررسی مباحث مرتبط با بودجه این دو نهاد خبر داد.

ابوالفضل عمویی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص نشست روز گذشته کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و فرمانده نیروی انتظامی برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه ضمن مرور  بر آخرین فعالیت‌های وزارت دفاع و نیروی انتظامی، به مباحث مرتبط با بررسی بودجه این دستگاه‌ها پرداخته شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین در جلسه روز گذشته، نماینده سازمان برنامه و بودجه کشور حضور داشت و دیدگاه‌های مرتبط با بودجه این نهادها را مطرح کرد.

عمویی یادآور شد: با توجه به اینکه کمیسیون تلفیق به زودی تشکیل خواهد شد، سه نماینده از کمیسیون امنیت ملی _جلال‌زاده نماینده مردم ارومیه، عزیزی نماینده مردم شیراز و محمودوند نماینده مردم خرم‌آباد_ در کمیسیون تلفیق حضور خواهند یافت. بررسی نحوه تقویت بنیه دفاعی کشور در دستور کار کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس قرار دارد.

کد خبر 461362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.