جلسه مجلس و دولت درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از نشست مشترک مجلس و دولت درباره بررسی کیفیت اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان خبر داد.

به گزارش ایمنا، علی بابایی با اشاره به دستورکار جلسات این هفته کمیسیون متبوعش، اظهار کرد: قرار است در جلسات هفته جاری کمیسیون، لایحه بودجه ۱۴۰۰ با حضور مسئولان سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) و مسئولان سازمان بهزیستی کشور، بررسی شود.

وی با بیان اینکه در جلسات این هفته کمیسیون اجتماعی با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور کیفیت اجرای طرح مراکز مثبت زندگی و مطالبات معلولان ارزیابی می‌شود، گفت: همچنین قرار است در نشست مشترک اعضای کمیسیون اجتماعی با محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونین وی مسائل و مشکلات مربوط به این وزارتخانه در محل کمیسیون اصل نود مورد رسیدگی قرار گیرد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: همچنین قرار است در جلسات این هفته کمیسیون با دعوت از مدیران منابع انسانی قوه مقننه با حضور نمایندگان سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی کیفیت همسان‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی و ارزیابی شود.

بابایی همچنین از حضور مسئولان سازمان اداری و استخدامی کشور، بنیاد شهید و امور ایثارگران انقلاب اسلامی و همچنین مسئولان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سازمان بسیج مستضعفان در کمیسیون اجتماعی به منظور ارزیابی لایحه بودجه ۱۴۰۰ خبر داد.

منبع: تسنیم

کد خبر 461353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.