پیشرفت ۶۵ درصدی خیابان مقداد دوم

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان از پیشرفت ۶۵ درصدی عملیات عمرانی زیرسازی و روکش آسفالت ضلع غربی خیابان مقداد دوم "حد فاصل میدان سلمان تا میدان اندوان" خبر داد.

مسعود قاسمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: خیابان‌های شهر یکی از مکان‌هایی است که عموم مردم به آن دسترسی دارند و کیفیت داشتن آن نقش بسزایی در افزایش کیفیت زندگی شهروندان دارد.

وی افزود: خیابان‌ها از مهمترین فضاهای عمومی شهری است که بستر فعالیت‌های انسانی و تعاملات اجتماعی را فراهم می‌کند، از این رو مدیریت شهری همواره کوشیده تا از تمامی امکانات در جهت احداث خیابان‌ها، مرمت و بازسازی مسیرهای عبور و مرور در راستای ایجاد و توسعه شهرها استفاده کند زیرا علاوه بر تامین رفاه حال مردم جامعه، زیباسازی شهر را به همراه دارد.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان ادامه داد: این منطقه همواره تمامی تلاش و توان خود را جهت افزایش رفاه حال شهروندان به کار خواهد گرفت و اقداماتی که تاکنون در حوزه‌های مختلف از جمله پروژه‌های عمرانی و خیابان‌سازی شده، قابل تقدیر است، اما باید بدانیم که تا رسیدن به شرایط ایده‌آل برای همشهریان اقدامات بیشتری نیاز است.

وی با بیان اینکه پروژه آسفالت خیابان مقداد دوم به جهت بهبود وضعیت تردد شهروندان در این خیابان اجرا خواهد شد، افزود: این پروژه شامل اجرای عملیات‌هایی نظیر خاک‌برداری، بتن‌ریزی، زیرسازی و آسفالت، اجرای گارد ریل، نصب تابلو و علائم ترافیکی است.

قاسمی اظهار کرد: خیابان مقداد دوم به طول سه هزار و ۵۶۰ متر و عرض ۸.۵ متر است که احداث آن هزینه‌ای بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال خواهد داشت.

وی در خصوص این پروژه که با همکاری شرکت آب منطقه‌ای و شرکت آب و فاضلاب استان اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: با مذاکرات شده با این شرکت‌ها و با توجه به اینکه در مسیر این پروژه دو خط لوله ۱۴۰۰ آب شرب اصفهان عبور می‌کند و در آینده نیز خط سوم آن عبور خواهد کرد، مقرر شد شهرداری تمام تدابیر لازم جهت تامین ایمنی این خطوط با توجه به حجم ترافیکی نسبتاً سنگین در این مسیر را در نظر گرفته و زیرسازی و آسفالت آن را با توجه به شرایط خاص آن اجرا کند.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: با ارائه خدمات بیشتر به شهروندان شاهد رشد، آبادانی و شکوفایی هرچه بیشتر شهر باشیم زیرا بر این باور هستیم که مردم این منطقه شایسته دریافت بهترین خدمات عمرانی و شهری، فرهنگی و ورزشی هستند.

کد خبر 461350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.