ترین‌ها در اختیار استقلال و سپاهان

تیم‌های استقلال و سپاهان بیشترین نماینده را در بین ترین‌های هفته ششم لیگ برتر داشتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته ششم لیگ برتر فوتبال با پیروزی اکثر تیم‌های مدعی همراه بود، پیروزی‌های که بعضاً پر گل هم بود تا یکی از پرگل‌ترین هفته‌های لیگ بیستم رقم بخورد.

از بین بازی‌های هفته ششم، دیدار پرسپولیس و ذوب آهن به دلیل ابتلای بازیکنان ذوب آهن به ویروس کرونا لغو شد.

مروری خواهیم داشت بر برترین‌های هفته ششم لیگ برتر:

بازی هفته: سپاهان ۴- نساجی صفر

سپاهان در دیداری که گل‌های بسیار زیبایی به ثمر رساند موفق شد نساجی را با ۴ گل شکست دهد تا بهترین پیروزی یک تیم در لیگ بیستم رقم بخورد. شاگردان نویدکیا در این دیدار با نمایش جالب توجهی که داشتند نشان دادند یکی از مدعیان جدی عنوان قهرمانی خواهند بود.

تیم هفته: استقلال

در هفته‌ای که سپاهان و فولاد نیز پیروزی‌های پر گل خانگی را کسب کردند این استقلال بود که با برد ارزشمند خارج از خانه برابر تیم خوب شهرخودرو به صدر جدول صعود کرد. محمود فکری که در استقلال یکی از پر ستاره‌ترین تیم‌های لیگ را در اختیار دارد امیدوار است روند خوب تیمش حفظ شود و با دوری از حواشی تیم را در بالای جدول نگه دارد.

سرمربی هفته: محرم نویدکیا (سپاهان)

سپاهان پس از دو هفته توقف برابر حریفان در دیدار برابر نساجی با دو تغییر مهم یعنی اضافه شدن دانیال اسماعیلی‌فر به خط هافبک و کی‌روس استنلی به خط حمله، بازی را آغاز کرد. تغییرات نویدکیا به خصوص در خط حمله که در آن سجاد شهباززاده هفته‌های قبلش درخشیده بود پر ریسک بود اما سپاهان با درخشش همین دو بازیکن جدید در ترکیب ثابت و البته سجاد شهباززاده پیروزی مهمی بدست آورد و به رده‌های بالای جدول صعود کرد.

دروازه‌بان هفته: رشید مظاهری (استقلال)

استقلال پیروزی مهمی را در مشهد کسب کرد و صدر جدول را از آن خود کرد، در این میان اما یک دروازه‌بان شش دانگ نقش ویژه‌ای در این پیروزی داشت. مظاهری در بازی برابر شهرخودرو چندین موقعیت تک به تک را از بازیکنان شهرخودرو گرفت تا نقش ویژه‌ای در پیروزی تیمش داشته باشد و بهترین دروازه‌بان هفته لقب بگیرد.

مدافع هفته: محمد دانشگر (استقلال)

کلین شیت خارج از خانه و گلزنی کافی است تا مدافع استقلال را بهترین مدافع هفته بدانیم، هرچند موسی کولی‌بالی مدافع فولاد و گئورگی گولسیانی مدافع سپاهان نیز عملکرد خوبی در این هفته داشتند و سهم ویژه‌ای در برد پرگل تیم‌هایشان داشتند.

هافبک هفته: قائم اسلامی‌خواه (مس رفسنجان)

در روزی که مس رفسنجان به اولین سه امتیاز خود در تاریخ لیگ برتر دست یافت، این قائم اسلامی‌خواه، هافبک وسط این تیم بود که با گل زیبایش از روی ضربه ایستگاهی زمینه ساز پیروزی تیمش شد تا در هفته‌ای که هافبک‌ها کم فروغ بودند به تیم ترین‌های هفته راه یابد.

مهاجم هفته: سجاد شهباززاده (سپاهان)

سجاد شهباززاده که در لیگ بیستم زیر نظر محرم نویدکیا یکی از بهترین فصل‌های فوتبالی خود را طی می‌کند با دو گل زیبایی که وارد دروازه نساجی کرد نشان داد تغییر پست و متمایل شدنش به سمت چپ خط تهاجمی نیز نمی‌تواند گلزنی‌های او را متوقف کند. او با درخشش در بازی با نساجی بالاترین نمره را کسب کرد و بهترین بازیکن هفته لقب گرفت.

گل هفته: سجاد شهباززاده (سپاهان)

سجاد شهباززاده در بازی با نساجی یکی از زیباترین گل‌های انفرادی تاریخ لیگ را به ثمر رساند. او تقریباً از میانه‌های میدان به سمت دروازه نساجی استارت تند و تیزی زد و با جا گذاشتن مدافعان نساجی با پای چپ گل بسیار زیبایی به ثمر رساند.

کد خبر 461325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.