نقاط بحرانی سرایان شناسایی می‌شود

در این بسته خبری از آغاز هرس درختان فضای سبز قزوین تا کاهش ترافیک شهری شهرکرد و بسته شدن آب‌نماهای شاهرود را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

آمادگی شهرداری بندر کیان شهر در آستانه زمستان

در آستانه فصل زمستان و بارش احتمالی برف سنگین در بندر کیاشهر استان گیلان، شهرداری این منطقه به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی آماده امدادرسانی به ساکنان این منطقه است.

احداث کانال در نقاط بحرانی سرایان

رضا مطلبی پور، شهردار سرایان گفت: مدیریت آب‌های سطحی و پیشگیری از بحران، محور اصلی اجرایی شهرداری در حوزه عمران است و در این راستا در نقاط بحرانی سرایان کانال احداث می‌شود.

آب‌نماهای شاهرود بسته می‌شود

محمود تیموری، مشاور عمرانی شهرداری شاهرود گفت: با توجه به اینکه احتمال ریزش آب در خیابان و ایجاد یخبندان در فصل سرد و احتمال خطر لغزندگی خودروها و تصادف وجود دارد، تمامی آب‌نماهای سطح شهر بسته خواهند شد.

هرس درختان فضای سبز قزوین آغاز شد

حمید رحمانی، سرپرست سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین گفت: عملیات هرس فنی و فرم درختان در معابر و بوستان‌های شهر قزوین آغاز شد.

کمبود تجهیزات ستاد مدیریت بحران شهرداری فومن

رضا محمدی، شهردار فومن گفت: شهرداری این شهر برای مقابله با بحران‌های احتمالی در زمان بارش‌های زمستانه با کمبود تجهیزات و ماشین‌آلات مواجه است.

ساعت کاری بازارهای ثابت عرضه کننده میوه و تره بار ساری تغییر نمی‌کند

حمیدرضا فضل‌الله‌نژاد، سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری ساری گفت: در اجرای مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، بازار میوه و تره بار مرکز استان به عنوان مشاغل گروه یک (مشاغل ضروری)، مشمول محدودیت‌های ناشی از کرونا نشده و ساعت کار آن‌ها تغییر نمی‌کند.

تعویض سطل‌های زباله سطح شهر دزفول

سطل‌های زباله معیوب و فرسوده سطح شهر دزفول با ۴۵ سطل زباله مکانیزه جدید تعویض شد و کدگذاری آنها توسط شهرداری دزفول انجام گرفت.

پروژه GIS شبکه آبیاری فضای سبز بیرجند

امیر ابراهیم زاده، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بیرجند گفت: پروژه GIS شبکه آبیاری فضای سبز شهرداری بیرجند از ابتدای سال ۹۹ به منظور نقشه برداری و ثبت اطلاعات توصیفی در لایه‌هایی شامل جنس و نوع لوله‎‌ها، سال اجرا، موقعیت چاه‌ها و مخازن و حوضچه‌ها، توسط شرکت بهبود سیستم آب انجام شده است.

کاهش ترافیک شهری در شهرکرد

پیمان محقق، مدیر حمل‌ونقل و ترافیک شهری شهرکرد با بیان اینکه ترافیک شهرکرد نسبت به زمان قبل از شیوع کرونا سبک‌تر شده غیر از زمان‌هایی که ساعت شروع و اتمام محدودیت‌های کرونایی است، گفت: ساعت شش بعد از ظهر که کسبه بازار را تعطیل می‌کنند حجم تردد بالاست.

کد خبر 461294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.