توهین به رانندگان تاکسی در تلویزیون و واکنش عضو شورا

عضو شورای شهر تهران به اظهارات توهین‌آمیز مجری برنامه دستپخت شبکه یک درباره رانندگان ‌تاکسی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت نظری، در‬ صفحه‬ توئیتر‬ خود نوشت:

"راننده تاکسی بودن همچون دیگر مشاغل، شریف و برای جامعه مهم است اما حضور یک به‌اصطلاح مجری در ⁧‫صداوسیما⁩ که این شغل را ناراحت‌کننده بداند و با تکبر، فرزند این راننده را درباره شغل پدر مورد پرسش قرار دهد، برای همه ما ناراحت‌کننده است. از رئیس رسانه ملی می‌خواهم که عذرخواهی کند. "

به گزارش ایمنا، امروز فیلمی مربوط به قسمتی از یک برنامه آشپزی با نام «دستپخت» در شبکه‌های اجتماعی پخش شد که در این ویدئوی کوتاه مجری برنامه از دختر نوجوانی که به همراه پدرش در برنامه حضور یافته، می‌پرسد "از اینکه پدرش رانندگی تاکسی است خجالت نمی‌کشد و به دوستانش می‌گوید؟ "

پس از انتشار این فیلم که موجی از واکنش‌های منفی و انتقاد از مجری برنامه و رسانه ملی را به همراه داشت، مجری برنامه با انتشار فیلمی کوتاه ضمن عذرخواهی از صنف تاکسیرانان، فیلم منتشر شده از برنامه را تقطیع شده دانست.

همچنین سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در واکنش به این اتفاق اطلاعیه صادر و در بخشی از آن اظهار کرد: "خودروی تاکسی و شغل شریف تاکسیرانی ضمن فعالیت در شرایط سخت کاری، همواره تداعی اعتماد و اطمینان خاطر در شهروندان بوده و این مهم ارزشمند و قابل ستایش است. "

کد خبر 461275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.