سالن خانه والیبال تهران مناسب نیست/ قهرمانی نیم فصل اهمیتی ندارد

بازیکن تیم والیبال سپاهان گفت:‌ باشگاه سپاهان و چند باشگاه دیگر نسبت به وضعیت سالن خانه والیبال اعتراض کردندولی اقدامی نشده است مصدومیت‌هایی که پیش آمده به خاطر کفپوش نامناسب است میرزاجانپور هم روی همین زمین مصدوم شد. باشگاه‌ها هزینه کردند ولی برای اصلاح کفپوش این سالن فکری نمی‌شود.

علیرضا مباشری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در خصوص بازی‌های اخیر تیم والیبال سپاهان، اظهار کرد: با فولاد سیرجان بازی سنگینی داشتیم که مجتبی میرزاجانپور را به علت مصدومیت در اختیار نداشتیم، هر گیم سوار بازی بودیم ولی نتوانستیم پیروز شویم. حریف بعدی ما سایپا بود که بیشتر از سایر تیم‌ها هزینه کرده است، به پیروزی احتیاج داشتیم که موفق شدیم این تیم را شکست دهیم.

وی ادامه داد: شرایط سختی داشتیم زیرا به خاطر نبود میرزاجانپور فشار بازی روی بازیکنان دیگر تقسیم شده بود.

بازیکن تیم والیبال سپاهان با بیان اینکه سالن خانه والیبال تهران کفپوش مناسبی ندارد، تصریح کرد: باشگاه سپاهان و چند باشگاه دیگر نسبت به وضعیت سالن خانه والیبال تهران اعتراض کردند ولی اقدامی نشده است مصدومیت‌هایی که پیش آمده به خاطر کفپوش نامناسب است؛ میرزاجانپور هم روی همین زمین مصدوم شد. باشگاه‌ها هزینه کردند ولی برای اصلاح کفپوش این سالن فکری نمی‌شود.

مباشری افزود: در جواب اعتراض ما گفتند باید باشگاه نامه مکتوب بزند، وقتی باشگاه نامه زد گفتند باید همه باشگاه‌ها اعتراض کتبی خود را ارسال کنند. زمانی که ورزشکار در این سالن کفش ورزشی می پوشد، استارت می‌زند و پرش می‌کند، احتمال مصدومیت دارد و والیبالیست‌ها از بازی در این زمین استرس می‌گیرند.

وی در خصوص آخرین بازی در نیم فصل اول مقابل هورسان رامسر، خاطر نشان کرد: هورسان تیم خوبی است که دو بازیکن برزیلی دارد، در اوایل فصل به خاطر ابتلای بازیکنانشان به کرونا، هماهنگی لازم را نداشتند و در حال حاضر خوب شدند. می‌دانیم بازی سختی داریم و امیدواریم بتوانیم نتیجه قابل قبولی برای باشگاه و هواداران به دست آوریم.

بازیکن تیم والیبال سپاهان با اشاره به اینکه در نیم فصل اول مقام نخست یا دوم اهمیتی ندارد، گفت: بین تیم‌های اول تا سوم اختلاف کم است که مشخص نیست چه تیمی قهرمان نیم فصل خواهد شد، قهرمانی در نیم فصل ۳۰ درصد کار برای قهرمانی در پایان فصل است. مهم شروع نیم فصل دوم است که تیم‌ها باید آماده باشند امتیاز جمع آوری کنند، تیم ما ۳۰ درصد راه را رفته است مهم‌ترین چالش ما نیم فصل دوم و پلی آف است که باید پیروز شویم.

باید با شرایط کنار بیاییم

مباشری در رابطه با سبک برگزاری مسابقات، تصریح کرد: برای اولین بار است که مسابقات به این شکل برگزار می‌شود، اگر بخواهیم لیگ پویایی داشته باشیم باید با این شرایط کنار بیاییم. دوست داریم در شهر خودمان با حضور هواداران بازی کنیم ولی حفظ سلامتی تماشاگران و بازیکنان مهم‌تر است.

وی اضافه کرد: برنامه ریزی فدراسیون والیبال بهتر شده است فقط باید وقفه‌های بین مسابقات را کمتر کنند، برای مثال ما دو بازی انجام می‌دهیم ۱۰ الی ۱۲ روز استراحت داریم که اگر این زمان استراحت به یک هفته می‌رسید می‌توانستیم سرعت لیگ را بیشتر کنیم. بعد از اتمام نیم فصل، بازی‌ها مانند لیگ جهانی خواهد شد که تیم‌های بالای جدول هم می‌توانند میزبان شوند.

بازیکن تیم والیبال سپاهان با بیان اینکه رحمان محمدی‌راد سرمربی خوب و آینده‌داری است، خاطرنشان کرد: در تیم بانک کشاورز تهران با محمدی‌راد هم بازی بودم، او جزء بازیکنان با تجربه و من جزء بازیکنان جوان بودم به مرور زمان دستیار ولاسکو شد و مدتی هم با کواچ کار کرد که در آن زمان من هم در تیم ملی بودم، بعد از قهرمانی این مربی با تیم ورامین، سپاهان تصمیم گرفت با او قرارداد ببندد که در حال حاضر افتخار شاگردی محمدی راد را دارم.

مباشری ادامه داد: محمدی راد از مربیان با دانش و به‌روز است که وقتی با سپاهان قرارداد بست مانند یک فرد بومی برای پیروزی این تیم تلاش می‌کند. با توجه به اهداف باشگاه سپاهان و محمدی راد، آنها توانستند تیم خوبی تشکیل بدهند.

کد خبر 461225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.