بوستان آرزو اندیشه‌ورزی را گسترش می‌دهد

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: دانش آموزان در بوستان آرزو منطقه هفت در کنار تفریح، از آموزش‌های خوبی برخوردار می‌شوند زیرا زمینه آموزش بخشی از دروس علوم و فیزیک در اسباب‌بازی‌های بوستان فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصر اصفهانی امروز (یکشنبه) در آئین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی و خدماتی منطقه هفت شهرداری با ابراز خرسندی از افتتاح پروژه‌های متعدد در منطقه هفت، اظهار کرد: بوستان آرزو یک بوستان بسیار متفاوت در شهر است به طوری که هر فردی پس از وارد شدن، اندیشه‌ورزی خواهد کرد و همچنین دانش آموزان در کنار تفریح از آموزش‌های خوبی برخوردار می‌شوند زیرا زمینه آموزش بخشی از دروس علوم و فیزیک در اسباب‌بازی‌های بوستان فراهم شده است.

وی اظهار امیدواری کرد: احداث بوستان آرزو، بنیانی برای افزایش حرکت‌های خوب در احداث پارک‌های مفید در شهر باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه پروژه‌های بهره‌برداری شده در نقاط مختلف شهر بخشی از نیازهای شهروندان را برطرف می‌کند، گفت: اگر در شهر سینما، بوستان یا پل‌های متعدد افتتاح می‌شود، بخشی از نیازهای مردم برای زیست بهتر در شهر است.

وی اظهار کرد: امید است برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» منجر به افزایش امیدواری مردم،ایجاد رقابت سالم بین مناطق شهری و سرعت بخشی در اجرای پروژه‌ها شود.

نصر اصفهانی با تأکید بر اینکه سرعت در اجرای پروژه‌ها نباید باعث کاهش کیفیت آنها شود، تصریح کرد: معتقدیم هر امکانی که در شهر برای مردم مهیا می‌شود باید زود بهره‌برداری شود و بر استفاده از پروژه‌های افتتاح شده باید نظارت جدی‌تر شود.

کد خبر 461190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.