اتمام پروژه شاهنامه تا پایان سال ۹۹

مدیرمنطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: عملیات عمرانی پروژه ۱۷ هزار مترمربعی شاهنامه در خیابان گلستان تا پایان سال‌جاری به اتمام می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی اصغر شاطوری امروز _یکشنبه ۲۳ آذر ماه ۹۹ _ در آئین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی و خدماتی منطقه هفت شهرداری، اظهار کرد: بوستان آرزو در زمینی به مساحت ۹ هزار مترمربع احداث شده و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در مجاورت بوستان آرزو، فرهنگسرای تخصصی کودک و نوجوان در حال احداث است و تا یک ماه آینده بهره‌برداری می‌شود.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان با بیان اینکه بوستان آرزو با صرف اعتباری افزون بر دو و نیم میلیارد تومان احداث شده است، تصریح کرد: برای رفع سرانه پایین فضای سبز در جنوب اتوبان چمران و محدوده خیابان‌های شاهد و مولوی، این بوستان احداث و بهره برداری شد.

وی افزود: در صدد هستیم زمین‌های مناسب دیگری که دارای کاربری فضای سبز است را در خیابان‌های اطراف از جمله «مولوی» تملک کرده و در آنها پارک احداث کنیم.

شاطوری با بیان اینکه در حال حاضر پروژه‌های متعددی در منطقه هفت در دست اقدام است، گفت: پروژه شاهنامه با توجه به کمبود فضاهای ورزشی و فرهنگی در خیابان گلستان و در زمینی به مساحت ۱۷ هزار مترمربع در حال احداث بوده که در این پروژه ایجاد دو هزار متر فضای ورزشی و سالن سر پوشیده، دو هزار و ۴۰۰ مترمربع مجموعه فرهنگی و ۱۲ هزار مترمربع فضای سبز و پارکینگ پیش‌بینی شده است.

وی گفت: در پروژه شاهنامه سالن ورزشی توانا و سالن فرهنگی دانا در حال احداث است و تا پایان سال‌جاری عملیات عمرانی آن به پایان می‌رسد.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی خیابان بهشتی، افزود: این خیابان با عرض ۲۴ متر در دو لاین حدفاصل شهرک کوثر تفکیکی اراضی واقع در جنوب باغ فدک (مادی فدن) احداث خواهد شد.

وی ادامه داد: در خیابان بهشتی ایجاد پیاده رو و فضای سبز، بدنه سازی و احیای مادی به طول یک هزار و ۱۰۰ متر با هزینه‌ای بالغ بر ۲۳۴ میلیارد ریال انجام می‌شود.

شاطوری با اشاره به آغاز عملیات اجرایی خیابان شهید عبدالرسول زرین با پیش بینی اعتباری بالغ بر ۳۱۵ میلیارد ریال، تصریح کرد: طول این خیابان حدود ۶۰۰ متر با عرض ۲۴ متر و عرض آسفالت ۱۱ متر است که در آن چهار متر فضای سبز و پیاده‌رو از هر طرف اجرا خواهد شد.

کد خبر 461185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.