افتتاح بهنگام مرکز همایش‌های اصفهان در صورت تحقق وعده دولت

شهردار اصفهان با اشاره به پروژه مرکز همایش‌های بین المللی گفت: در صورت تحقق وعده‌های داده شده از سوی دولت این پروژه در موعد مقرر افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت‌الله نوروزی امروز_ یکشنبه ۲۳ آذر ماه ۹۹_ در آئین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی و خدماتی منطقه هفت اصفهان اظهار کرد: امروز کلنگ احداث خیابان‌های بهشتی و عبدالرسول زرین به زمین زده شد و چندین پروژه دیگر مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی با اشاره به پروژه بوستان آرزو افزود: این بوستان با سبک جدید احداث شده و در اختیار کودکان، دانش آموزان و معلمان قرار گرفت زیرا در آن تأسیسات و امکاناتی فراهم شده تا بخشی از دروس فیزیک برای دانش آموزان قابل درک و فهم باشد و درک عمیقی از مباحث تئوری با آزمایش‌هایی که در بوستان انجام می‌دهند، داشته باشند.

شهردار اصفهان ادامه داد: بخش‌های دیگر بوستان آرزو، تحقق آرزوها را بیان می‌کند و جنبه آموزشی و اندیشیدن دارد.

وی خاطرنشان کرد: در منطقه هفت چند پروژه دیگر از جمله پیاده‌رو سازی‌، خیابان سازی و اصلاح دوربرگردان مورد بهره برداری قرار گرفت و در مجموع شاهد افتتاح بیش از ۸۰ میلیارد تومان پروژه در این منطقه هستیم.

نوروزی تأکید کرد: با توجه به اینکه اصفهان در تلاش برای پیوستن به شبکه شهرهای دوستدار کودک است و مراحل اولیه آن را در یونیسف طی کرده پس باید در این شهر پارک‌های ویژه‌ای برای کودکان داشته باشیم تا کودکان علاوه بر تفریح از آموزش نیز برخوردار شوند.

افتتاح مجازی سالن اجتماعات گلستان شهدا

وی با بیان اینکه اصفهان شهر دوستدار سالمند است، تصریح کرد: در این شهر برخی امکانات برای سالمندان در نظر گرفته شده که این امکانات را در پارک‌های شهر گسترش خواهیم داد.

شهردار اصفهان با اشاره به فعالیت‌های شهرداری در سه ماهه پایانی سال گفت: شعار «هر یکشنبه، یک افتتاح» پا برجا است و هر هفته نه تنها یک افتتاح بلکه شاهد بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و خدماتی زیادی در مناطق مختلف شهر هستیم که شهروندان از ثمرات آن‌ها بهره‌مند شده‌اند.

وی ادامه داد: آئین افتتاح رسمی پل آفتاب و ادامه بلوار فرزانگان تا پایان سال جاری برگزار خواهد شد؛ همچنین پروژه بزرگ مجموعه پل‌ها و تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

نوروزی با اشاره به پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان گفت: در صورت تحقق وعده‌های داده شده از سوی دولت این پروژه نیز در موعد مقرر افتتاح خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه پروژه سالن اجتماعات گلستان شهدا آماده افتتاح و بهره برداری است، اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونایی و استمرار این شرایط پروژه را به صورت مجازی افتتاح خواهیم کرد.

کد خبر 461177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.