فرسودگی ۵۰ درصد تاکسی‌های شهر خرم‌آباد

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد از فرسودگی ۵۰ درصد تاکسی‌های این شهر خبر داد و گفت: برای نوسازی حمل و نقل شهر خرم آباد پنج میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

مسعود ارمغان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: رانندگان دو هزار و ۳۰۰ دستگاه تاکسی در ۱۰ ایستگاه و مسیر درون‌شهری اقدام به جابجایی مسافران می‌کنند که ۵۰ درصد خودروهای آن‌ها فرسوده و بالای ۱۰ سال عمر دارند.

وی با اشاره به اجرای طرح نوسازی تاکسی‌ها عنوان کرد: امکان ثبت نام تاکسیرانان متقاضی نوسازی ناوگان فرسوده در سایت نوسازی فراهم شده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد با بیان اینکه سایت نوسازی ناوگان فرسوده تاکسیرانی برای متقاضیان ثبت نام تاکسی‌های سمند و پژو با قیمت جدید فعال است گفت: طبق بخشنامه صادره از اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده با امکان ثبت نام و انتخاب تاکسی‌های سمند EF7 و پژو ۴۰۵ با سطح آلایندگی یورو پنج در سامانه نوسازی ناوگان (طرح ستاد) آغاز شده است.

ارمغان با بیان اینکه بهبود سیستم حمل‌ونقل عمومی به تشویق شهروندان در استفاده از تاکسی‌های عمومی کمک می‌کند، عنوان کرد: سازمان حمل و نقل و بار مسافر به منظور تامین رفاه حال شهروندان و بالا بردن سطح رضایتمندی آنها و نیز نوسازی منظر شهری ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی، اقدام به تعویض صندلی‌های فرسوده این ایستگاه‌ها و رنگ آمیزی آن‌ها کرده است؛ همچنین طرح QR پرداخت آنلاین نیز در ۴۰۰ تاکسی اجرا شده و کارت‌خوان‌ها نیز آماده نصب است.

وی با بیان اینکه در خرم‌آباد ۱۰۶ دستگاه اتوبوس در ناوگان حمل و نقل شهری فعال است، عنوان کرد: ۵۰ درصد این اتوبوس‌ها فرسوده است و تاکنون کمک دولتی برای نوسازی آنها دریافت نشده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد گفت: برای نوسازی ناوگان حمل و نقل شهر خرم‌آباد پنج میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

کد خبر 461166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.