نویدکیا متوجه شده فوتبال فقط روی زمین نیست

یک کارشناس فوتبال گفت: با توجه به قدرت سر زنی استنلی و گلزنی این بازیکن که سال‌های قبل هم ثابت شده است، محرم نویدکیا به این نتیجه رسیده که در زمین بازی برای گلزنی باید چند تاکتیک وجود داشته باشد که اگر تیم حریف عمق را بست بتوانند از کناره‌ها با ارسال‌های بلند به گل برسند.

حمید معماریان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با بازی سپاهان و نساجی، اظهار کرد: سپاهان در هفته‌های چهارم و پنجم نتایج خوبی نگرفت و انتظارات باشگاه و هواداران را برآورده نکرد که در بازی مقابل نساجی با یک ترکیب تازه، حمله از عمق، کناره‌ها و ارسال‌ها توانست نتیجه خوبی به دست آورد، حضور استنلی این را می‌رساند که سپاهان فقط روی یک تاکتیک برای رساندن گل تمرکز نکرده است که همین هم باعث شد نساجی را غافلگیر کنند.

وی ادامه داد: با سه گلی که سپاهان در نیمه اول به ثمر رساند، برتری خود را ثابت کرد و توانست بازی را پیروز شود.

کارشناس فوتبال با بیان اینکه محرم به این نتیجه رسیده که فقط از طریق بازی زمینی نمی‌شود پیروز شد، تصریح کرد: با توجه به قدرت سر زنی استنلی و گلزنی این بازیکن که سال‌های قبل هم ثابت شده است، محرم نویدکیا به این نتیجه رسیده که در زمین بازی برای گلزنی باید چند تاکتیک وجود داشته باشد که اگر تیم حریف عمق را بست بتوانند از کناره‌ها با ارسال‌های بلند به گل برسند.

معماریان در خصوص عملکرد نساجی، خاطر نشان کرد: نساجی در ۱۰ دقیقه نیمه نخست عملکرد خوبی داشت ولی گل زودهنگامی که دریافت کرد باعث شد تمرکز و انسجام تیمی آنها بهم بریزد، در این مواقع مربی باید با تعویض و صحبت‌های خود وضع تیم را به شرایط عادی بازگرداند. مربیان فوتبال سه گل را می‌گویند تیر خلاص، در نیمه دوم سپاهان چند اشتباه داشت که نساجی موقعیت گل ایجاد کرد و به غیر از آن این تیم حرفی برای گفتن نداشت.

وی با اشاره به اینکه کادر فنی سپاهان باید در این یک هفته‌ای که بازی ندارند تیم را آماده نگه دارد، گفت: کادر فنی باید تمرینات خوبی را انجام دهند تا بازیکنان از فرم خارج نشوند، باید با توجه به محدودیت‌های کرونایی سپاهان هوشیار عمل کند تا روند رو به جلوی خود را ادامه دهد.

کارشناس فوتبال اضافه کرد: نویدکیا با پیروزی مقابل نساجی توانست تا حدودی مدیریت باشگاه و تماشاگران را راضی کند، سپاهان تیم بزرگ و قدرتمندی است و نتایج ضعیف برای مسئولین قابل قبول نیست. در نیمه دوم سپاهان با سه گل اشباع شده بود که باید بهتر عمل می‌کرد.

کد خبر 461134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.