میدان شهدا با ایده‌های شهروندان متحول می‌شود

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: به منظور ارتقای کیفی سیما و منظر شهری و در راستای بهره‌مندی از آثار هنرمندان سطح کشور، فراخوان طراحی هنر شهری «تلفیق نور و حجم» میدان شهدا را برگزار کرده‌ایم.

حسن موذنی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: فراخوان طراحی هنر شهری «تلفیق نور و حجم» میدان شهدا در راستای مشارکت و استفاده از ایده‌هایی که به زیباتر شدن شهر کمک می‌کند، اعلام شده است و مهلت ارسال آثار تا دهم دی ماه ۹۹ خواهد بود.

وی افزود: پس از ارسال آثار و داوری توسط داوران دارای تخصص در رشته‌های مختلف اعم از هنر و معماری، سه نفر به عنوان برگزیده انتخاب خواهند شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان با بیان اینکه در سنوات گذشته هم فراخوان‌های مشابه در زمینه هنر شهری اعلام شده است، تصریح کرد: برگزاری اینگونه فراخوان‌ها تأثیرگذاری زیادی در شهر و در بین شهروندان خواهد داشت زیرا آنها بیشتر احساس می‌کنند که در زیباسازی شهر نقش دارند و این موضوع انگیزه‌ای در آنها برای حفظ زیبایی‌های شهر خواهد شد.

وی ادامه داد: سازمان زیباسازی در تعامل با حوزه‌های مختلف در اجرای پروژه‌های شهری همچون انجام فعالیت برای شهر دوستدار کودک و زیباسازی درایگاه‌های ورودی شهر نقش مؤثری دارد.

مؤذنی با بیان اینکه پروژه‌های زیباسازی با همکاری مناطق اجرایی می‌شود، گفت: امسال ۲۵ میلیارد پروژه عمرانی از جمله نورپردازی، مبلمان، هنر و فضاسازی شهری با توجه به مناسبات ملی و مذهبی در دستور کار سازمان قرار داشت که تاکنون تعدادی از آنها اجرا شده است.

وی خاطرنشان کرد: مراحل طراحی نورپردازی پل ۲۵ آبان به اتمام رسیده و پس از انجام مناقصه اجرایی خواهد شد؛ همچنین ساماندهی نمازخانه پارک‌ها جزو پروژه‌های مبلمان شهری انجام می‌شود.

کد خبر 461115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.