روزنامه های ورزشی ۲۳ آذر؛ بحران پسا فینال در انتظار پرسپولیس

روزنامه های ورزشی ۲۳ آذر منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروزیکشنبه _۲۳ آذر ماه_ را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبر ورشی" با عنوان " استقلال به صدر برمی گردد" به بازی استقلال و شهر خودرو اشاره دارد که این تیم پیروزی می‌خواهد.

" فرهیختگان ورزشی " بحران پسا فینال در انتظار پرسپولیس" اشاره به بازی‌های بعد پرسپولیس پس از فینال دارد که باید سه روز یک بار مسابقه بدهند.

" خراسان ورزشی" باعنوان " دوئل حیثیتی رحمتی و استقلالی‌ها" اشاره به بازی استقلال و شهر خودرو دارد که سرمربی شهر خودرو مهدی رحمتی یکی از بازیکنان سابق استقلال است.

" گل " با عنوان " جایم را پس بدهید" اشاره به عملکرد علیرضا بیرانوند دارد که می‌خواهد دوباره درون دروازه تیم ملی قرار بگیرد.

"صدای سپاهان " با عنوان " این سپاهان قدرتمند هفته‌های بعد هم باید تکرار شود" اشاره به پیروزی سپاهان مقابل نساجی دارد که این پیروزی‌ها باید در هفته‌های آینده هم تکرار شود.

"ابرار ورزشی" با عنوان " غفوری با استقلال به مشهد نمی‌رود" اشاره به بازی شهر خودرو و استقلال دارد که وریا غفوری به علت مصدومیت همراه استقلال به مشهد نمی‌رود.

"شوت" با عنوان " ذوب آهن: ما باید شاکی باشیم" اشاره به لغو دیدار پرسپولیس و ذوب آهن دارد که هردو تیم نسبت به این موضوع اعتراض داشتند.

" پرسپولیس " با عنوان " تو برو سفر به سلامت" اشاره به پرواز پرسپولیس به قطر برای بازی فینال آسیا دارد.

کد خبر 461100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.