آیا کمیسیون ماده ۱۰۰ حذف می‌شود؟

در این بسته خبری از ساماندهی ورودی سنندج – همدان تا آسفالت ۶۵ هزار مترمربع از معابر بانه و اجرای پروژه‌های سرمایه گذاری به ارزش ۵۲۹ میلیارد تومان در آبادان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

امکان حذف کمیسیون ماده ۱۰۰

رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: اگر ما درآمدهای پایدار شهرداری‌ها را مشخص کنیم و شهرداری‌ها درآمد لازم را داشته باشند عملاً به سمت درآمدزایی از کمیسیون ماده ۱۰۰ نمی‌روند.

میدان مادر قزوین اصلاح می‌شود

سعید جهانگیری، مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: عملیات اجرایی پروژه اصلاح هندسی میدان مادر به منظور روان سازی جریان ترافیک و کاهش آمار تصادفات در محدوده این میدان آغاز شد.

مناسب‌سازی ۵۰ درصد از معابر شهری پره‌سر

شهرام شهابی، شهردار پره‌سر گفت: حدود ۵۰ از درصد معابر این شهر برای تردد و استفاده معلولان مناسب‌سازی شده است.

راه‌اندازی سامانه تسهیلات و سرمایه‌گذاری شهرداری‌های کشور

سید سلمان سامانی، سخنگوی وزارت کشور گفت: فعالیت سامانه تسهیلات و سرمایه گذاری شهرداری‌ها امکان تحلیل اطلاعات کشور برای بهبود تصمیم سازی‌های کلان کشوری و استانی در حوزه تأمین مالی شهرداری‌ها از طریق تسهیلات و اوراق مشارکت را بیش از پیش فراهم می‌کند.

ساماندهی ورودی سنندج همدان

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج گفت: در راستای اجرای طرح ساماندهی ورودی سنندج – همدان عملیات تعریض پل واقع در بلوار ابن سینا جمعاً به طول ۱۸ متر انجام می‌شود.

اجرای پروژه‌های سرمایه گذاری به ارزش ۵۲۹ میلیارد تومان در آبادان

محمودرضا شیرازی، شهردار آبادان گفت: از زمان آغاز به کار دوره جدید در شهرداری آبادان تمرکز ویژه‌ای بر حوزه سرمایه گذاری قرار دادیم و الحمدلله توانستیم با جذب سرمایه گذار، پروژه‌های مهم از جمله احداث بزرگترین بازار ماهی جنوب کشور را آغاز کنیم.

آسفالت ۶۵ هزار مترمربع از معابر بانه

کاوه فاتحی، معاون عمرانی و فنی شهردار بانه گفت: امسال ۶۵ هزار مترمربع آسفالت شامل روکش و لکه گیری و ۴۵ هزار مترمربع بتن ریزی در معابر اصلی و محلات این شهر انجام شد.

آتش نشانی گرگان با دستگاه‌های متقاضی ضدعفونی همکاری می‌کند

مهدی قره قاشی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از آمادگی این سازمان در راستای همکاری با دستگاه‌های اجرایی متقاضی ضدعفونی خبر داد.

اجرای طرح پیشگام شهری امیریه سبزوار

سید علی کوشکی، شهردار سبزوار گفت: طرح پیشگام شهری امیریه با تکمیل بلوک ۵، نوید روزهای روشن توسعه را در سبزوار می‌دهد.

معابر شهری کهگیلویه‌و بویراحمد مناسب‌سازی نشده است

عیسی شهامت، مدیرکل دفتر شهری و امور شوراهای کهگیلویه و بویراحمد از شهرداری و بهزیستی به دلیل اجرا نکردن طرح‌های مناسب‌سازی معابر شهری انتقاد کرد.

کد خبر 461083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.