۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸
مقصد بعدی اریکسن کجاست؟

هافبک دانمارکی تیم اینتر هیچ گاه نقشی در برنامه‌های کنته نداشت و حالا به درهای خروج این باشگاه نزدیک شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، کریستین اریکسن، هافبک دانمارکی تیم اینتر به طور قطع در ژانویه از این تیم جدا خواهد شد و شنیده می‌شود که باشگاه‌های پی اس جی، بایرن و آرسنال به دنبال جذب این بازیکن هستند.

اریسکن هیچ گاه در برنامه‌های آنتونیو کنته جایی نداشت و این مربی در هیچ مقطعی از این بازیکن استفاده مناسبی نکرد. اریکسن که زمانی در تاتنهام عملکرد بسیار خوبی ارائه می‌داد در باشگاه اینتر تبدیل به یک نیمکت نشین محض شد و تقریباً فرصتی برای نمایش توانمندی‌های خود پیدا نکرد.

رسانه‌های ایتالیایی معتقد هستند که به هیچ وجه باشگاه اینتر پس از ژانویه اریکسن را نگه نمی‌دارد و در واقع این بازیکن در هفته‌های آتی اینترمیلان را ترک می‌کند. در حال حاضر باشگاه اینتر اعلام کرده است که برای فروش اریکسن ۳۰ میلیون یورو می‌خواهد و البته پیشنهاد معاوضه باشگاه‌ها نیز می‌تواند سرنوشت انتقال را رقم بزند.

در شرایط کنونی باشگاه‌های پاریس سن ژرمن و بایرن مونیخ مایل به جذب اریکسن البته طی یک جابه‌جایی و معاوضه هستند. شنیده شده است که باشگاه بایرن مونیخ مایل است تا کورنتین تولیسو را با اریکسن معاوضه کند. از سوی دیگر باشگاه آرسنال نیز به جذب اریکسن تمایل نشان داده و احتمالاً تلاش کند تا از طریق تأمین منابع مالی و یا معاوضه با گرانیت ژاکا، این بازیکن را به خدمت بگیرد.

بیش از همه پیش بینی می‌شود که اریکسن باشگاه آرسنال را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کند. وی پیش از این در لندن بازی کرده و حضور در تاتنهام تجربه خوبی برای او بوده است.

کد خبر 461039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.