۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷
محرومیت موراتا کاهش یافت

به دلیل اعتراض موراتا به داور، وی از زمین بازی اخراج شد و محرومیتی از سوی کمیته انضباطی فوتبال ایتالیا برای او منظور شده بود که کاهش یافت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، در بازی پیشین یوونتوس در رقابت‌های سری آ ایتالیا، آلوارو موراتا مهاجم این تیم به شکل عجیبی در واپسین ثانیه‌های بازی از داور کارت قرمز دریافت کرد که اعتراض یوونتوسی‌ها را در پی داشت.

اخراج موراتا از زمین مسابقه سپس در کمیته انضباطی فوتبال ایتالیا مورد بررسی قرار گرفت و محرومیت دو جلسه‌ای برای این مهاجم اسپانیایی مقرر شد تا وی از همراهی تیمش در دو دیدار مهم باز بماند. البته این محرومیت به هیچ عنوان به مذاق یوونتوسی‌ها خوش نیامد چرا که موراتا در طی هفته‌های اخیر یکی از ارکان موفقیت یووه بوده و در بازی‌های متعددی موفق به گلزنی شده است.

حالا طی بیانیه‌ای مشخص شد که کمیته انضباطی فوتبال ایتالیا تصمیم گرفته است تا با تجدید نظر، محرومیت موراتا را از دو بازی به یک بازی کاهش دهد و به این ترتیب وی می‌تواند در بازی یوونتوس برابر جنوا برای تیمش به میدان برود.

اگرچه یک جلسه از محرومیت موراتا کاسته شد، اما این بازیکن باید هشت هزار یورو به عنوان جریمه نیز پرداخت کند که این جریمه مالی بخشیده نشد و به این ترتیب بازیکن یوونتوس علی رغم غیبت در یکی از بازی‌های تیمش، ملزم به پرداخت مبلغ جریمه نیز خواهد بود.

کد خبر 461002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.