فروش بازیکن راه حل محتمل بارسا برای خروج از بحران

شاید فروش ستاره‌های کم فروغ بارسا و به خدمت گرفتن بازیکنان جدید راه‌حلی باشد که بارسایی‌ها دنبال آن هستند؛ روشی برای بازگشت به دوران اوج.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، بدون شک در حال حاضر هیچ یک از هواداران تیم بارسلونا از شرایط این تیم راضی نیستند و انتظارات بسیار بیشتری از تیمی دارند که در دهه اخیر موفقیت‌های بسیاری را در رقابت‌های فوتبال به دست آورده است.

نکته حائز اهمیت در رابطه با شرایط این روزهایی بارسا، روانه شدن انتقادات زیاد به سمت مسی و گریزمان است. دو بازیکنی که اگر چه این روزها بیش از سایرین در مواقع حساس به داد بارسا رسیده‌اند، اما هنوز با سطح آرمانی خود فاصله دارند و به همین علت، هواداران نیز از آن‌ها راضی نیستند.

با وجود این نکته‌ای که شاید بارسایی ها باید به خاطر بیاورند این است که به غیر از مسی و گریزمان، بازیکنان دیگری هم در ترکیب آبی و اناری‌ها هستند که به هیچ عنوان در حد انتظار ظاهر نشده‌اند و باید بسیار بهتر عمل کنند. بازیکنانی همچون کوتینیو، پیانیچ، دی یانگ و دمبله از آن دسته بازیکنانی هستند که در حال حاضر به هیچ عنوان حتی نزدیک به سطح بارسا هم نیستند.

هافبک برزیلی بارسا که قرار بود خط میانی این تیم را رهبری کند، حالا در شرایطی قرار گرفته که رونالدو کومان، پدری ۱۸ ساله را بر او ترجیح می‌دهد. از سوی دیگر دمبله هیچ گاه نتوانست همان بازیکنی باشد که در دورتموند بود و بیش از اینکه او را در لباس بارسلونا ببینیم، وی روی تخت بیمارستان در حال طی کردن دوران مصدومیت خود است.

بازیکنانی که از آن‌ها نام برده شد افرادی هستند که باشگاه بارسلونا برای به خدمت گرفتن آنها میلیون‌ها دلار پول هزینه کرد، اما هیچ یک خرید به صرفه‌ای برای کاتالان‌ها نبودند. رونالد کومان امیدوار است که طی بازی‌های آتی بتواند بالاخره بهترین بازی را از این بازیکنان بکشد اما اگر این اتفاق رخ ندهد شاید فروش ستاره‌های کم فروغ بارسا و به خدمت گرفتن بازیکنان جدید راه‌حلی منطقی به نظر برسد.

کد خبر 460998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.