توقف ۲۰ ساله پروژه بیمارستان قدیمی هشتگرد

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد با اشاره به اینکه پروژه جدید بیمارستان ۶۴ تختخوابی در شهر جدید تعریف شد، گفت: پروژه قدیمی متعلق به شهرداری بوده و بیش از ۲۰ سال است که متوقف شده است.

به گزارش ایمنا، مسعود حق لطفی با اشاره به برنامه‌های آینده این شرکت در شهر جدید هشتگرد تا پایان سال، اظهار کرد: برنامه اصلی در شهر جدید هشتگرد اتمام نازک کاری یک‌هزار و ۸۰۰ واحد در بخش مسکن مهر است که هم اکنون با پیشرفت ۸۰ درصدی در حال اجراست.

وی اتمام عملیات برق رسانی و آب و فاضلاب در فاز چهار و هفت مسکن مهر را از دیگر برنامه‌های این شرکت در سال جاری برشمرد و افزود: در حوزه اقدام ملی، ساخت و ساز پروژه‌هایی که به صورت تفاهم نامه و سامانه‌ای انتخاب واحد شده، آغاز خواهد شد. قرارداد آماده سازی دو ساله بسته شده و سکوی ماموت مراسم کلنگ زنی برای دو هفته آینده خواهد بود دو مجتمع ورزشی، دو پارک و ساختمان آتش نشانی روشنایی در سه ماه آتی در دستور کار است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد ادامه داد: متأسفانه شهر جدید هشتگرد فضای زیربنایی و روبنایی نیاز دارد و شهری جوان است که بسیاری از زیرساخت‌ها را کم دارد و امیدواریم با حمایت مسئولان ذیربط بتوانیم در سال جدید تسریع ببخشیم.

حق‌لطفی اظهار کرد: برای سال پیشرو برنامه داریم چهار پارک و دو مجموعه دیگر ورزشی، کتابخانه و فرهنگسرا و زورخانه در فاز هفت احداث کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در دو هفته گذشته طبق جلساتی که با استاندار و معاون فرماندار برگزار شد بیمارستان قدیمی که به شهرداری تعلق داشت و ۲۵ درصد کار انجام شد و حدود ۲۰ سال متوقف است با توجه به اینکه به زمان بیشتری برای اتمام کار نیاز دارد، بیمارستان جدیدی در مکان جدید پیشنهاد شد و فاز یک مطالعات به اتمام رسید و مقدمات کار در نقطه جدید فرو زمینی به مساحت دو هکتار برای بیمارستان ۶۴ تخت خوابی در نظر گرفته شده است که مورد تأیید دانشگاه علوم پزشکی نیز است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد تصریح کرد: امیدواریم بیمارستان قدیم نیز شهرداری مشکلات راحل کند و بتواند به سرانجام برساند، فازهای یک و دو و بخشی از فاز سه به شهرداری تحویل شده و فاز چهار و هفت هنوز تکمیل نشده و یکسال فرصت نیاز است و پس از تکمیل به شهرداری تحویل داده می‌شود.

منبع: فارس

کد خبر 460969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.