موج جدید بارش‌ها در اصفهان از چهارشنبه

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به استمرار سکون جوی و آلودگی هوا تا اواسط هفته جاری، گفت: امواج ناپایدار بارشی از شامگاه چهارشنبه مناطق غرب استان و به تدریج سایر مناطق را فرامی‌گیرد.

حجت الله علی عسگریان در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، به تداوم جوی پایدار در سطح استان اصفهان تا اواسط هفته اشاره و اظهار کرد: سکون جوی و انباشت آلاینده سبب کاهش کیفیت هوا در روزهای پیش رو می‌شود و آلودگی هوا تا صبح روز چهارشنبه در مناطق مرکزی و صنعتی به ویژه کلانشهر اصفهان ادامه می‌یابد.

وی افزود: شامگاه چهارشنبه با نفوذ امواج ناپایدار بارش‌زا از سمت غرب استان، بارندگی‌ها دوباره آغاز می‌شود و بارش‌های خوبی را انتظار داریم.

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به پایداری نسبی جو امروز و فردا آسمان کمی ابری و در ساعات صبح مه آلود است و افزایش شاخص کیفی هوا را شاهد هستیم.

علی عسگریان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، گفت: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز در گرم‌ترین ساعات به ۱۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به ۲ درجه سانتی‌گراد زیر صفر می‌رسد و این کلانشهر تا فردا گرم‌ترین نقطه استان پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: سردترین منطقه استان در ساعات پیش رو بوئین و میاندشت با دمای ۱۰ درجه سانتی‌گراد زیر صفر است.

کد خبر 460965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.