ثبت ۳ هزار ماموریت اورژانس گلپایگان در ۸ ماهه اخیر

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: در هشت ماهه گذشته اورژانس شهرستان گلپایگان به سه هزار مأموریت امدادرسانی اعزام شده و به امدادخواهان ارائه خدمات داشته است.

غفور راستین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در ۸ ماهه گذشته از ابتدای فروردین تا پایان آبان ماه امسال پرسنل اورژانس پیش‌بیمارستانی شهرستان گلپایگان به دو هزار و ۹۹۵ مأموریت شامل دو هزار و ۲۸۸ مأموریت غیرتصادفی و ۷۰۷ مأموریت تصادفی اعزام شدند.

وی افزود: از مجموع حوادث رانندگی گلپایگان در این مدت ۴۶۸ مورد در نقاط شهری و ۲۳۹ مورد در مناطق جاده‌ای شهرستان رخ داده است.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: در هشت ماهه امسال تکنسین‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی شهرستان گلپایگان موفق شدند ۲۵ مورد احیای موفق را به نام خود ثبت کنند.

راستین در خصوص خدمات اورژانس به بیماران کرونا در گلپایگان، اظهار کرد: در این مدت ۶۰۷ بیمار مشکوک به کرونا از خدمات اورژانس پیش‌بیمارستانی این شهرستان بهره‌مند شدند.

وی با بیان اینکه فوریت‌های پزشکی گلپایگان در مقایسه با تعداد پایگاه‌های امدادی خود، مأموریت‌های زیادی انجام داده است، گفت: اورژانس ۱۱۵ این شهرستان با بهره‌گیری از دو پایگاه فعال، یک اتاق فرمان و ۱۶ نفر نیرو به صورت شبانه روزی در حال ارائه خدمات به بیماران اورژانسی و مصدومان حوادث است.

کد خبر 460963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.