اضافه شدن ۱۳ میلیارد تومان تجهیزات به سازمان خدمات موتوری

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان از اضافه شدن ۱۳ میلیارد تومان تجهیزات جدید به امکانات این سازمان خبر داد و گفت: به زودی ۱۰ دستگاه خودرو زباله‌کش جدید به تجهیزات این سازمان اضافه خواهد شد.

حسن نظام‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یک دستگاه بنز برای نصب دکل جرثقیل روی آن خریداری شده و قرارداد مربوطه امضا شده که تا یک ماه آینده به ناوگان اضافه خواهد شد.

وی با اشاره به ویژگی‌های جرثقیل خریداری شده، تصریح کرد: این جرثقیل ۱۵ تن است که در زمان وقوع حوادث امکان استفاده از آن وجود خواهد داشت، امکانی که تا پیش از این باید در صورت نیاز از طریق بخش خصوصی و با مشکلات بسیار زیاد فراهم می‌شد.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان با بیان اینکه امکانات و تجهیزات جدید با صرف اعتباری افزون بر ۱۳ میلیارد تومان خریداری شده است، گفت: این تجهیزات قبلاً خریداری شده و در حال حاضر آماده اضافه شدن به امکانات سازمان است، اما اگر قرار بود در شرایط فعلی و شرایط نوسانات قیمت‌ها خریداری می‌شد، چندین برابر این مبلغ باید اعتبار هزینه می‌کردیم.

وی با تاکید بر اینکه سازمان خدمات موتوری پیگیر تأمین اعتبار برای خرید سایر امکانات و تجهیزات جدید است، اظهار کرد: ۶۰ درصد رفت و روب شهر نیز توسط ماشین‌آلات سازمان انجام می‌شود.

نظام‌زاده با بیان اینکه سازمان خدمات موتوری در تمامی ایام سال به صورت ۲۴ ساعته در حال فعالیت است، گفت: این سازمان به‌جز انجام وظایف مقرر و روزانه خود در حوزه امور عمرانی و خدماتی شهر در مواقع ضرورت به کمک تکمیل فعالیت بخش‌های دیگر شهرداری می‌رود و حتی برای مدیریت حوادث غیرمترقبه در شهر نیز همواره آماده خدمت‌رسانی است.

وی نخاله‌برداری پروژه‌های عمرانی را از دیگر وظایف سازمان خدمات موتوری عنوان کرد و گفت: نخاله‌برداری از بخش‌های مهم احداث و تکمیل پروژه‌های عمرانی است به ویژه در پروژه‌های بزرگ و مهمی همچون احداث بلوار فرزانگان و پل شهید سلیمانی که در این راستا سازمان کمک خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان با بیان اینکه این سازمان در مشارکت‌های متعددی که با سازمان عمران دارد برای حمل آسفالت کمک‌رسان است، گفت: آسفالت در گذشته توسط پیمانکار حمل می‌شد و در حال حاضر سازمان خدمات موتوری این وظیفه را به‌صورت شبانه و هم‌زمان با خلوت شدن شهر انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: رسیدگی در زمان حوادث غیرمترقبه از وظایف بسیار حساس این سازمان بوده که برای مدیریت آن ۱۰ نفر از رانندگان ماشین‌آلات لودر و کامیون به‌صورت شیفتی تمام طول شب را در سازمان مستقر شده و اگر حادثه‌ای در سطح شهر رخ بدهد و نیازی به کمک آن‌ها باشد، بلافاصله خودشان را به محل مورد نظر می‌رسانند.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان با بیان اینکه این سازمان در حوزه امور خدماتی نیز وظایفی بر عهده دارد، تصریح کرد: ۱۵۳ دستگاه خودروی خدماتی شامل جاروی خیابانی، بی آر تی شوی، جدول و دیوار شوی برای انجام این اقدامات در اختیار قرار گرفته است.

کد خبر 460942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.