هویت اصیل ایرانی در اجرای مجتمع تجاری آفتاب حفظ شود

دبیر کمیسیون نظارت شورای شهر اراک گفت: پروژه پیاده راه امیرکبیر و مجتمع آفتاب و پارکهای سطح شهر اراک از افتخارات ورای پنجم است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیمان رشیدی، پس از بازدید از پروژه پیاده راه امیرکبیر و مجتمع آفتاب در میدان شهدای اراک در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"پیاده راه امیرکبیر یکی از پروژه‌های ارزشمند شورای پنجم بوده است که می‌بایست با اجرای کامل آن در رسیدن به اهداف مدنظر پروژه نهایت دقت را به خرج داد و نکات فنی موجود در پروژه به خوبی اجرا گردد.

وجود زیرساخت و بستر مستحکم به‌کار گرفته شده در پیاده راه امیرکبیر و بکارگیری سنگ‌های سفارشی موجود از یک طرف و وجود تیر برق‌های فرسوده و ناایمن در مجاورت این پیاده راه باعث ناهمگونی شده که امیدوارم اداره برق نسبت به جمع‌آوری تیر برق‌ها و ایمن کردن آنها اقدامات لازم را به عمل آورد.

در جریان بازدید موارد لازم در خصوص نیمکت‌های مورد استفاده و مبلمان شهری و همچنین بحث فضای سبز اطراف پیاده راه نیز مورد بررسی قرار گرفت و در نشستی که بعد از این بازدید با مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اراک داشتم مقرر شد در فضای سبز اطراف پیاده راه از گونه‌های زیبا و قابل کشت گیاهان و درختان استفاده شود.

اجرایی شدن پروژه مجتمع تجاری آفتاب در میدان شهدا نیز که سالیان سال بلاتکلیف مانده بود از اقدامات مثبت شورای پنجم و شهرداری اراک است که امیدواریم با تکمیل و راه اندازی آن مردم شهر اراک بتوانند از آن استفاده نمایند و از خدمات آن بهره‌مند شوند.

همچنین از مجریان پروژه خواسته شد تا نسبت به ایمن‌سازی فضاهای اطراف پروژه به ویژه در حاشیه خیابان شهید بهشتی اقداماتی صورت پذیرد تا در زمان بارندگی از ریزش آب بر سر افرادی که در پیاده رو عبور می‌کنند جلوگیری شود.

در خصوص نمای پروژه از نمایی استفاده می‌شود که علاوه بر حفظ هویت اصیل ایرانی و نزدیک به فرهنگ و هویت شهر اراک از ایمنی لازم برخوردار می‌باشد تا به مرور زمان مشکل آفرین نباشد که به همین منظور از کارگاه ساخت نمای این ساختمان بازدید به عمل آمد. "

کد خبر 460911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.