گوشی گلکسی M12 چه ویژگی‌هایی دارد؟ 

گوشی گلکسی M12 به تراشه اگزینوس ۸۵۰ مجهز شده و دارای دوربین چهارگانه است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، سایت بنچمارک Geekbench بعضی از مشخصات گوشی گلکسی M12 را منتشر کرده است. این گوشی هوشمند از حسگر اثر انگشت بهره می‌برد و جک هدفون و پورت USB-C نیز در لبه کناری آن تعبیه شده است. ابعاداین گوشی ۸.۹*۷۵.۹*۱۶۳.۹ میلی متر بوده و به نظر می‌رسد این محصول شبیه گوشی گلکسی A42 باشد. بعضی شایعات نیز حاکی از وجود یک باتری بزرگ هفت هزار میلی آمپر ساعتی در این گوشی است.

بر اساس رندرهای منتشر شده، گوشی گلکسی M12 دارای دوربین چهارگانه، شامل دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، یک دوربین هشت مگاپیکسلی و دو دوربین دو مگاپیکسلی است. این گوشی دارای نمایشگر ۶.۷ اینچی بوده و یک بریدگی قطره‌ای شکل برای میزبانی از دوربین سلفی روی آن قرار گرفته است. البته هنوز مشخص نیست که نمایشگر این گوشی سامسونگ از چه نوعی است.

گوشی گلسی M12 از تراشه اگزینوس ۸۵۰ بهره می‌برد و دارای سه گیگابایت حافظه رم است. اگزینوس ۸۵۰ یک تراشه هشت نانومتری محسوب می‌شود که پردازنده آن از هشت هسته Cortex-A55 با سرعت دو گیگاهرتز تشکیل شده است. این گوشی به اندروید ۱۱ مجهز بوده و با رابط کاربری One UI 3.0 در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. گلکسی M12 که نام تجاری آن SM-M127F است، اخیراً گواهی بلوتوث و وای فای را دریافت کرده است.

کد خبر 460834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.