برد سپاهان مقابل شهرداری بم

امروز در هفته سوم لیگ برتر فوتبال بانوان، تیم سپاهان میزبان شهرداری بم بود و توانست با نتیجه ۳ بر۱ میهمان خود را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز جمعه ۲۱ آذر ماه در هفته سوم لیگ برتر فوتبال بانوان تیم سپاهان اصفهان میزبان شهرداری بم بود. این بازی با نتیجه ۳ بر ۱ به سود شاگردان مهناز امیر شقاقی به اتمام رسید.

در نیمه اول: دیدار حساس امروز با حملات دو تیم به سمت دروازه حریف شروع شد و هر دو تیم موقعیت‌های فراوانی برای گل زدن به دست آوردند. سپاهان بعد از گذشت دقایق ابتدایی بازی تیمی منسجم‌تری داشت و دروازه بمی‌ها را تحت فشار قرارداد. در دقایق آخر نیمه اول، طلایی پوشان با ضربه هاجر دباغی به گل رسیدند.

در نیمه دوم: بمی‌ها با وارد کردن فشار بیشتر نسبت به نیمه اول به سپاهان به دنبال جبران گل خورده بودند. اما تیم سپاهان با استفاده از تمرکز بالای شهرداری بم روی حملات و ضعف در خط دفاعی توانست با ضربه زیبای شقایق روزبهان به گل دوم برسد. بعد از گل دوم تیم بهم برای دقایقی از بازی دور شد اما سرانجام فاطمه گرایلی توانست دروازه سپاهان را باز و یکی از گل‌ها را جبران کند. در دقیقه ۸۲ هاجر دباغ، مهاجم تیز بین سپاهان دروازه بم را باز کرد و سپاهان را به گل سوم رساند.

در بازی امروز در کنار موقعیت‌های حساس و بازی حجومی زیبای دو تیم، سرعت زیاد بازی و اعتراض‌های زیاد تیم بم به داوری، به هیجان بازی افزوده بود.

کد خبر 460808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.