نتایج عجیب گروه دوم در هفته سوم لیگ برتر فوتبال بانوان

هفته سوم لیگ برتر فوتبال بانوان جمعه با برگزاری پنج دیدار به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته سوم لیگ برتر فوتبال بانوان جمعه_ ۲۱ آذر ماه_ با پیروزی تیم‌های سپاهان، ذوب آهن، پالایش گاز ایلام، شهرداری سیرجان و سارگل بوشهر به پایان رسید.

در این هفته سپاهان از گروه اول مقابل شهرداری بم قرار گرفت که موفق شد با گل‌های هاجر دباغی و شقایقی روزبهانی و با نتیجه سه بر یک شهرداری بم را شکست دهد، تک گل شهرداری بم را فاطمه گرایلی به ثمر رساند. سپاهان با این پیروزی شش امتیاز شد و با اختلاف گل کمتر نسبت به ذوب آهن در جایگاه دوم قرار گرفت.

در دیگر بازی گروه اول ذوب آهن میهمان تیم قعر نشین همیاری آذربایجان غربی بود که همیاری آذربایجان غربی با دو گل سارا سبزواری و رقیه شهبازی این تیم را از پیش رو برداشت و با شش امتیاز صدر نشین گروه شد.

از گروه دوم پالایش گاز ایلام به مصاف ملوان بندرانزلی رفت که با گل دقیقه ۶۰ کوثر عنبری پالایش گاز ایلام تیم صدر نشین جدول را شکست داد و نخستین سه امتیاز خود را کسب کرد.

در دیگر بازی این گروه وچان کردستان و شهرداری سیرجان رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی پرگل با نتیجه چهار بر دو به سود شهرداری سیرجان به پایان رسید. گل‌های وچان را زهرا قنبری و گل‌های شهرداری سیرجان را شبنم بهشت، زهرا علیزاده، افسانه چتر نور و هستی فروزنده به ثمر رساندند. شهرداری سیرجان با این پیروزی در کنار وچان و ملوان بندر انزلی شش امتیاز شد.

در دیگر بازی گروه دوم قشقایی شیراز میزبان سارگل بوشهر بود که تک گل کوثر ایزد پناه سارگل به پیروزی رسید و سه امتیاز کسب کرد.

کد خبر 460800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.