تلاش بانوان ذوب آهن و سپاهان برای ۶ امتیازه شدن

هفته سوم لیگ برتر فوتبال بانوان جمعه با پنج بازی پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان جمعه _۲۱ آذر ماه_ از ساعت ۱۴ در شهرهای اصفهان، ارومیه، سنندج، شیراز و ایلام پیگیری خواهد شد.

از گروه اول همیاری آذربایجان و ذوب آهن به مصاف هم می‌روند؛ در دو هفته گذشته همیاری آذربایجان دو بازی خود را واگذار کرده و با صفر امتیاز در رده آخر جدول قرار دارد و ذوب آهن نیز با یک برد، یک شکست، سه امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به سپاهان در رده دوم قرار گرفته است. باید دید در این دیدار همیاری آذربایجان نخستین امتیاز خود را به دست می‌آورد یا ذوب آهن همچنان در کورس باقی می‌ماند.

در مهم‌ترین بازی گروه اول سپاهان میزبان شهرداری بم است که هر دوتیم سه امتیاز دارند و شهرداری بم با توجه به تفاضل گل بهتر در رده اول قرار دارد و سپاهان در رده سوم جای گرفته است. در این بازی هر تیمی پیروز شود در صورت باخت با تساوی ذوب آهن صدر نشین خواهد شد. در هفته سوم لیگ برتر فوتبال بانوان نماینده البرز از گروه یک استراحت دارد.

از گروه دوم وچان کردستان به مصاف شهرداری سیرجان می‌رود که وچان با شش امتیاز در رده دوم و سیرجان با سه امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار گرفته‌اند. در صورت پیروزی وچان و شکست ملوان بندر انزلی وچان صدر نشین خواهد شد و در صورت پیروزی شهرداری سیرجان این تیم با وچان هم امتیاز خواهد شد.

در دیگر بازی این گروه قشقایی شیراز رو در روی سارگل بوشهر قرار خواهد گرفت که هر دو تیم با صفر امتیاز قعر نشین گروه هستند و در صورت پیروزی و تساوی نخستین امتیاز خود را خواهند گرفت.

در دیگر بازی از گروه دوم پالایش گاز ایلام میزبان ملوان بندر انزلی است که پالایش گاز ایلام با صفر امتیاز در رده چهارم و ملوان بندر انزلی با شش امتیاز در جایگاه نخست جدول قرار گرفته که پیش‌بینی می‌شود این تیم کاره راحتی مقابل پالایش گاز ایلام داشته باشد.

کد خبر 460734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.