موضوع تماس شهروندان اسلامشهری با سامانه ۱۳۷ چه بود؟

در این بسته خبری از راه اندازی سامانه جامع ساختمانی در ساری تا راه اندازی دو کتابخانه سیار در قشم و جمع آوری برگ‌های پاییزی سطح شهر قزوین را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

راه‌اندازی سامانه تلفنی ۱۳۳ تاکسیرانی شهرداری مبارکه

مهدی شرافت، مسئول واحد تاکسیرانی سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری مبارکه گفت: در راستای طرح تکریم و ارج نهادن به شهروندان و ارائه خدمات مطلوب‌تر سامانه تلفنی رسیدگی به انتقادات و پیشنهادات تاکسیرانی راه‌اندازی شد.

افتتاح شهرداری ارزوئیه

علی شهسواری، مدیرکل امور شهری و شوراهای استان کرمان گفت: از سال ۹۸ تاکنون ۱۳ شهرداری جدید به جمع شهرداری‌های استان افزوده شده است و هم اکنون ۸۴ شهرداری در مجموعه‌ی استان کرمان مشغول خدمات دهی به هم استانی‌ها هستند.

ارتقا سیستم اتوماسیون اداری شهرداری فیروزکوه

کیوان پرچ، مسئول واحد فناوری اطلاعات شهرداری فیروزکوه از ارتقای سیستم اتوماسیون اداری شهرداری فیروزکوه در راستای تحقق اهداف دولت الکترونیک خبر داد.

شهروندان دامغان ۱۰۵ میلیارد ریال به شهرداری بدهکارند

مسلم نصرتی، شهردار دامغان گفت: شهرداری دامغان تا پایان سال ۹۸، مبلغ ۱۰۵ میلیارد ریال عوارض تکلیفی از شهروندان و پنج میلیارد ریال از اداره‌های دولتی طلبکار است.

راه اندازی ۲ کتابخانه سیار در قشم

سید مسعود آل عبایی، شهردار قشم گفت: دو کتابخانه سیار شهرداری قشم با اعتبار بیش از ۳۰۰ میلیون ریال راه اندازی شد تا در دوران شیوع ویروس کرونا تحول فرهنگی در شهر قشم ایجاد کند.

جمع‌آوری برگ‌های پاییزی سطح شهر قزوین

غلامعباس مهرعلیان، سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین گفت: هر سال از ابتدای آبان تا اواخر دی ماه به مدت سه ماه نسبت به جمع آوری برگ‌های پاییزی اقدام می‌کنیم که امسال نیز تا کنون بیش از ۲۵ سرویس خودروی خاور و ۱۶ سرویس خودروی نیسان، برگ درخت از سطح شهر جمع آوری شده است.

راه اندازی سامانه جامع ساختمانی ساری

مرتضی بربسته، سرپرست معاونت شهرسازی، معماری و امور مناطق شهرداری مرکز مازندران گفت: به منظور کاهش بروکراسی‌های اداری و مراجعات حضوری، تدابیر لازم جهت ارجاع پرونده‌های ساختمانی به دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان در ساری ایجاد شده و این مهم از طریق معرفی سامانه جامع در آینده اجرایی خواهد شد.

واکسیناسیون کارگران شهرداری شاهین‌شهر

حمید صادق‌گلی، معاون خدمات شهری شهردار شاهین‌شهر از واکسیناسیون کارگران شهرداری این شهر خبر داد.

برقراری بیش از ۸ هزار تماس با سامانه ۱۳۷

از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۰۱۹ تماس مردمی در سامانه ۱۳۷ ثبت شده که موضوعاتی همچون جمع‌آوری سگ‌های ولگرد، سد معبر، ترمیم آسفالت معابر و نظافت شهری بیشترین پیام‌ها را به خود اختصاص داده‌اند.

کد خبر 460732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.