صعود سایپا و پیروزی شهرداری قزوین

در هفته پایانی مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال بانوان، تیم‌های سایپا و شهرداری قزوین به پیروزی رسیدند و دختران سایپا به مرحله بعد صعود کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز ۲۰ آذرماه و در هفته پایانی مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال بانوان، چهار تیم گروه اول در دو مسابقه به مصاف یکدیگر رفتند.

رقابت‌ها با رقابت چهار تیم حاضر در گروه اول آغاز شد و سایپای تهران با پیروزی در نخستین مسابقه، صعود خود را به مرحله دوم قطعی کرد. در اولین دیدار، تیم سایپا به مصاف تیم سروقامتان بابل رفت و در سه ست پیاپی با نتایج ۲۵ بر ۱۰، ۲۵ بر ۱۱ و ۲۵ بر پنج به پیروزی رسید؛ این تیم در نهایت با چهار پیروزی به مرحله بعد صعود کرد.

در دومین دیدار، تیم‌های شهرداری قزوین و اکسون تهران مقابل هم به میدان رفتند. در این دیدارتیم قزوین با نتیجه سه بر دو به برتری رسید؛ دختران قزوینی در ست اول، دو بر ۲۳، در ست دوم ۲۵ بر ۲۲ و در ست پنجم ۱۵ بر ۱۲ تیم برتر میدان بود و اکسون هم در ست‌های سوم و چهارم با نتایج ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۲۲ پیروز شد.

به گزارش ایمنا، رقابت‌های هفته پایانی مرحله مقدماتی این گروه در روزهای شنبه و دوشنبه- ۲۲ و ۲۴ آذرماه دنبال می‌شود. هفته پایانی مرحله مقدماتی گروه دوم نیز در روزهای ۲۷، ۲۹ آذر و یکم دی‌ماه برگزار می‌شود.

جدول رقابت‌ها:

شنبه، ۲۲ آذر

سایپا تهران _ اکسون تهران، ساعت ۱۴

شهرداری قزوین _ سروقامتان بابل، ساعت ۱۷

دوشنبه، ۲۴ آذر

سروقامتان بابل _ اکسون تهران، ساعت ۱۴

شهرداری قزوین _ سایپا تهران، ساعت ۱۷

کد خبر 460723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.