جزئیات کشف ۶ جسد سوخته در یک باغ

سخنگوی آتش‌نشانی تهران جزئیات کشف ۶ جسد سوخته را در یک باغچه در یک بزرگراه آزادگان تشریح کرد.

به گزارش ایمنا، سیدجلال ملکی با اعلام خبر کشف ۶ جسد در یک باغچه در بزرگراه آزادگان، درباره جزئیات این حادثه، اظهار کرد: ساعت ۹:۴۷ صبح امروز (۲۰ آذر) یک مورد مشاهده دود در یک باغچه در بزرگراه آزادگان، خیابان صفا به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سازمان آتش‌نشانی تهران به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران افزود: محل حادثه منطقه مسکونی نیست و بیشتر زمین‌های کشاورزی، باغ و باغچه در آن قرار دارند.

وی تصریح کرد: در یکی از باغچه‌ها به وسعت حدود ۳۰۰ تا ۳۵۰ متر دو اتاقک کوچک به وسعت حدود ۲۰ تا ۳۰ متری وجود داشت و مانند یک سوئیت کوچک دارای سرویس بهداشتی و آشپزخانه بود.

ملکی ادامه داد: اتاق‌های مذکور دچار آتش‌سوزی شده که آتش‌نشانان پس از ورود به اتاق‌ها، آتش را خاموش کرده و حین خاموش کردن آتش با ۶ نفر که نقش بر زمین بودند، مواجه شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: دو نفر از این ۶ نفر سوختگی بسیار شدیدی داشتند و چهار نفر دیگر که در بخش دیگری از این منزل قرار گرفته بودند، سوختگی کمتری داشتند که به تأیید عوامل اورژانس مشخص شد هر ۶ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

وی بیان کرد: روی دیوارهای این اتاق‌ها کاملاً آثار سوختگی مشهود و حاکی از آن بود که حداقل در دقایق نخست حرارت بسیار زیاد بوده است.

به گفته ملکی، در نهایت آتش خاموش و محل تحویل عوامل انتظامی و قضائی شده است تا بررسی‌های لازم در این رابطه صورت بگیرد.

منبع: تسنیم

کد خبر 460702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.