۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴
امباپه رکورد مسی را شکست

با گلزنی در برابر نماینده ترکیه در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، امباپه به جوان‌ترین بازیکنی تبدیل شد که به ۲۰ گل زده در این رقابت‌های می‌رسد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، کیلیان امباپه ستاره فرانسوی تیم پاریس سن ژرمن موفق شد یک بار دیگر با آمار گلزنی خوبش یک رکورد دیگر را بشکند و نام خود را در لیست رکورد شکنان رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا ثبت کند.

پیش از این لیونل مسی جوان‌ترین بازیکنی بود که موفق شد به آمار ۲۰ گل زده در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برسد، هرچند با گلزنی امباپه در دیدار این تیم برابر باشاک شاهیر ترکیه، وی از این پس جوان‌ترین بازیکن از این حیث خواهد بود.

امباپه در حالی موفق شد از روی نقطه پنالتی دروازه حریف را باز کند که پیش از آن نیز با دو گل نیمار پیش افتاده بود. همچنین نیمار هم موفق شد در نیمه دوم این دیدار هت تریک خود را کامل کند تا به این ترتیب موفق شود آمار ۴۰ گل در ۶۵ بازی را به نام خود ثبت کند. فن نیستلروی، مسی و لواندوفسکی تنها بازیکنانی هستند که موفق شده‌اند زودتر از نیمار به این رکورد دست پیدا کنند و ستاره برزیلی پی اس جی در جایگاه چهارم قرار می‌گیرد.

با همه این اوصاف، پاریسی‌ها موفق شدند به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی رقابت‌ها صعود کنند و دو ستاره این تیم در خط حمله هنوز هم فرصت دارند تا آمار گلزنی‌های خود را بهبود ببخشند؛ دو بازیکنی که فصل قبل پاریس سن ژرمن را به فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا رساندند و امیدوارند که این فصل بالاخره بتواند قهرمانی را برای تیم خود به ارمغان بیاورند.

کد خبر 460696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.