کلوپ و انزجار از کمک داور ویدئویی

سرمربی تیم لیورپول دیگر اعتقادی به کمک داور ویدئویی ندارد و معتقد است که اضافه شدن این تکنولوژی تنها برای فوتبال ضرر به همراه داشته است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسکای اسپورت، پس از یک شب ناامید کننده در دانمارک برای لیورپولی‌ها، به نظر می‌رسد که یورگن کلوپ نظر خود را در رابطه با کمک داور ویدئویی تغییر داده و دیگر یکی از حامیان اضافه شدن این تکنولوژی به دنیای فوتبال نیست.

لیورپولی‌ها شب گذشته نتوانستند در دانمارک برابر رقیب خود یعنی میتیلند به پیروزی برسند و با تساوی ۱-۱ متوقف شدند. در ابتدای این مسابقه محمد صلاح موفق شد سریع‌ترین گل تاریخ این باشگاه در رقابت‌های لیگ قهرمانان را به ثمر برساند و رکورد جرارد را نیز بشکند.

هرچند لیورپولی‌ها در این بازی با یک گل زودهنگام پیش افتادند، اما هیچ چیز مطابق میل کلوپ و شاگردانش پیش نرفت. در نیمه دوم این دیدار، سه تصمیم جنجالی و البته مهم توسط کمک داور ویدئویی یا وی‌ای آر گرفته شد که بر اساس آن، در ابتدا یک پنالتی به سود میتیلند گرفته شد تا تیم دانمارکی موفق شود کار را به تساوی بکشاند.

در ادامه دیدار نیز دو بار بازیکنان لیورپول موفق به گلزنی شدند اما هر دو مرتبه، کمک داور ویدئویی گل‌های به ثمر رسیده توسط لیورپولی‌ها را مردود اعلام کرد تا بدین ترتیب جو حاکم در زمین مسابقه نیز متشنج شود. قرمزهای آنفیلد می‌توانستند با گلزنی تاکومی مینامینو به پیروزی برسند ولی وی‌ای آر این فرصت را از آن‌ها گرفت.

یورگن کلوپ درباره تصمیمات کمک داور ویدئویی گفت: چند دقیقه طول کشید تا متوجه شوند که دقیقاً تصمیم درست چیست. شرایط سختی بود و تصمیم درستی هم اتخاذ شد اما نزدیک به چهار دقیقه بازیکنان بازی نمی‌کردند و همین باعث شد بازیکنان تیم من سرد شوند.

وی ادامه داد: چندین مرتبه شنیدم که سایرین می‌گفتند زمانی زیادی برای تصمیم‌گیری صرف شده و با توجه به هوای سرد آنجا، بازیکنان دچار مشکل شدند و آمادگی و گرمای آنها از بین رفت. زمانی اعتقاد داشتم که کمک داور ویدئویی اتفاق خوبی برای فوتبال است، اما حالا شاید بهتر است که نظر خود را تغییر دهم ولی با این حال این تکنولوژی وارد فوتبال شده.

شاگردان کلوپ اگرچه موفق به کسب سه امتیاز مسابقه برابر تیم میتیلند نشدند، اما با این حال به عنوان صدرنشین گروه خود به مرحله حذفی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا صعود کردند و باید منتظر باشند تا قرعه کشی مرحله بعدی رقابت‌ها انجام شود.

کد خبر 460692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.