آینده مسی در گرو انتخابات بارسلونا

احتمالاً هنوز هم لیونل مسی خواهان ترک بارسلونا است اما فرضیه‌ای وجود دارد که با مشخص شدن نتیجه انتخابات، شاید لئو تصمیم خود را تغییر دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، مدتی است که ستاره آرژانتینی تیم بارسلونا یعنی لیونل مسی به دنبال ترک باشگاه همیشگی خود است، اما مدیرانی که در تلاش هستند تا در انتخابات پیش رو پیروز شوند معتقدند که آینده مسی در گرو نتیجه انتخابات است.

نکته جالب توجه درباره احتمال خروج مسی از باشگاه بارسلونا این است که این فوق ستاره با ترک بارسا در پنجره نقل و انتقالاتی پیشین، می‌توانست درآمدی هنگفتی برای کاتالان‌ها به ارمغان بیاورد اما در ژانویه آینده و پس از به پایان رسیدن قرارداد لئو، او می‌تواند با توافق شخصی و بدون دخالت بارسلونا به هر تیمی منتقل شود.

فاره، یکی از افرادی که در انتخابات پیش روی باشگاه بارسلونا نقشی حیاتی ایفا می‌کند، گفته: می‌دانم که مسی می‌خواهد در بارسلونا بماند و این خواسته خانواده او نیز هست. معتقدم که اگر اشخاص مورد نظر مسی برنده انتخابات شوند، او در بارسا می‌ماند.

در حال حاضر پنج نفر برای انتخابات مدیرعاملی در باشگاه بارسلونا کاندید شده‌اند که در لیست این افراد می‌توان نام لاپورتا، مدیرعامل اسبق بارسا را نیز دید. همچنان مشخص نیست که کدام یک از نامزدها در نهایت موفق به پیروزی در انتخابات خواهند شد اما این فرضیه که ماندن مسی به نتیجه این انتخابات بستگی دارد، دور از ذهن نیست.

کد خبر 460689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.