نحوه ثبت نام برای خرید تاکسی‌های هیبریدی در مشهد اعلام شد

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: رانندگان تاکسی در مشهد می‌توانند برای خرید تاکسی‌های هیبریدی با شرایط ویژه در این کلانشهر اقدام کنند.

احمد محبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به نحوه ثبت نام رانندگان برای تاکسی‌های هیبریدی، اظهار کرد: یکی از سیاست‌های مدیران شهری مشهد وارد کردن خودروهای هیبریدی به ناوگان تاکسیرانی با هدف کاهش سوخت و مشکلات زیست محیطی بوده است.

وی با اشاره به نوسازی ناوگان تاکسیرانی و شرایط واگذاری خودروهای MG۳۶۰، تصریح کرد: در این راستا با سرمایه گذار این خودروها وارد مذاکره خواهیم شد؛ البته در حال حاضر فراخوان مربوطه اعلام شده تا تعداد درخواست کنندگان مشخص شده و بر اساس میزان استقبال از طرح، نسبت به دریافت مجوز برای وارد کردن خودرو و مکانیسم پرداخت تسهیلات ویژه از شورای شهر اقدام کنیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد با اشاره به مزایای خودروهای MG۳۶۰، افزود: یکی از مزایای این خودرو، هیبریدی بودن است و اینکه امکان استفاده از یارانه پیش بینی شده دولت در بودجه (موضوع ماده ۱۲ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر) وجود دارد.

وی ادامه داد: پیش بینی شده قیمت خودرو MG۳۶۰ معادل ۵۰۰ میلیون تومان باشد که در این راستا شهرداری ۱۰۰ میلیون تومان و شرکت سرمایه گذار نیز ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات ۶۰ ماهه به درخواست کنندگان ارائه می‌کند.

محبی خاطرنشان کرد: میزان آورده تاکسیرانان ۱۲۰ میلیون تومان و الباقی آن یعنی حدود ۱۲۵ میلیون کمک بلاعوض از طریق یارانه پیش بینی شده دولت خواهد بود.

کد خبر 460630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.