برگزاری جشنواره پاییزی «رنگ‌ها و برگ‌ها» به صورت مجازی

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: امسال جشنواره پاییزی برگ‌ها و رنگ‌ها با توجه به شرایط کرونایی در منازل شهروندان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

سید رسول هاشمیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در این جشنواره شهروندان علاقمند با استفاده از برگ درختان اقدام به ساخت نمادها، المان‌ها و طرح‌های دست ساز در منازل می‌کنند. آن‌ها می‌توانند با استفاده از برگ‌های پاییزی درختان حیاط منزل خود یا درختان بوستان‌های محلی طرح‌های مورد نظر خود را بسازند.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: شرکت در این جشنواره برای همه شهروندان آزاد و رایگان است و شرکت کنندگان تنها باید پس از ساخت اثر از آن‌ عکس گرفته و در صفحه خود با هشتگ جشنواره برگ‌ها و رنگ‌ها استوری یا پست کنند همچنین علاقه مندان می‌توانند صفحه شبکه شهر را در پست خود تگ کنند یا عکس خود را به همین صفحه ارسال کنند.

هاشمیان با اشاره به محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا، گفت: از همه شهروندان اصفهانی دعوت می‌شود تا با حضور خود به صورت مجازی در این جشنواره از لذت برگزاری یک مسابقه خانوادگی هیجان‌انگیز بهره‌مند شوند.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: شهروندان تا اول دی ماه فرصت دارند در این جشنواره شرکت کرده و آثار خود را ارسال کنند.

وی با اشاره به اجرای سومین دوره این جشنواره، افزود: سال گذشته نیز جشنواره پاییزی برگ‌ها و رنگ‌ها با مشارکت مدیریت ساماندهی طرح ناژوان، اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان و اداره تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی و با استقبال گرم و کم نظیر شهروندان اصفهان در میدان جشن‌های ناژوان اجرا شد و مورد توجه بسیاری از مردم و هنرمندان شهر قرار گرفت.

کد خبر 460596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.