ثبت ‌نام مرحله دوم نوسازی حمل و نقل عمومی در ارومیه ادامه دارد

رییس اداره نظارت بر تاکسیرانی شهرداری ارومیه گفت: ثبت‌ نام مرحله دوم نوسازی تاکسی تداوم دارد و در مرحله دوم نوسازی خودروهای فرسوده که از ۱۵ آبان ماه آغاز شده است خودروهای پژو ۴۰۵ و سمند با همان قیمت‌های مرحله اول یعنی ۱۰۴ و ۱۱۸ میلیون تومان ثبت نام می‌شود.

به گزارش ایمنا، توحید روان‌بخش با اشاره به ادامه ثبت‌نام مرحله دوم نوسازی تاکسی در ارومیه اظهار کرد: در مرحله دوم نوسازی خودروهای فرسوده که از ۱۵ آبان ماه آغاز شده است خودروهای پژو ۴۰۵ و سمند با همان قیمت‌های مرحله اول یعنی ۱۰۴ و ۱۱۸ میلیون تومان ثبت نام می‌شود.

وی با ابراز خرسندی از استقبال رانندگان ارومیه‌ای از طرح نوسازی تاکسی تصریح کرد: از ابتدای آغاز طرح ۶۰ دستگاه خودرو برای نوسازی ثبت نام کرده که اگر این ثبت نام و استقبال از اوایل شهریور ماه با قدرت‌تر آغاز می‌شد، پیش‌بینی ثبت نام و نوسازی بیش از ۱۰۰ دستگاه خودرو وجود داشت.

رئیس اداره نظارت بر تاکسیرانی شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه رانندگان در شهریور ماه منتظر فروش اقساطی ماه مهر بودند بنابراین وقفه‌ای در ثبت نام ایجاد شد.

وی خاطرنشان کرد: ناوگان تاکسیرانی شهر ارومیه فرسوده است و اجرای این طرح می‌تواند گام مؤثری بر مشکل فرسودگی ناوگان برداشته و بخش قابل توجهی از فرسودگی تاکسیرانی ارومیه جبران شود.

منبع: فارس

کد خبر 460580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.