شهردار و مدیر آبفای بندر امام برکنار شدند

رئیس سازمان بازرسی کل کشور که به استان خوزستان سفر کرده است،گفت: در سیل اخیر خوزستان به ۵ هزار واحد مسکونی و تجاری خسارت وارد شده است و شهردار و مدیر آبفای بندر امام نیز به خاطر کوتاهی ها در سیل اخیر خوزستان برکنار شدند.

به گزارش ایمنا، حجت الاسلام حسن درویشیان، چهارشنبه شب در گفتگوی تلویزیونی با شبکه سه سیما افزود: در سیل چند روز گذشته خوزستان کوتاهی های شده که هم اکنون به دنبال اخذ توضیحات لازم هستیم و در بندر امام شهردار و رئیس آبفای این شهر از کار برکنار شده اند.

وی گفت: ما در سومین روز حضور در استان خوزستان که به دستور رئیس قوه قضاییه انجام شده، جلساتی را با مسئولان آب و فاضلاب استان داشتیم و در بازدید خود از مکان های سیل زده با مردم نیز گفتگو کردیم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور خاطرنشان کرد : ما از سال گذشته به مساله سیل خوزستان ورود کردیم ولی در حال حاضر آب نه در اهواز جاری‌ است نه در بندر امام خمینی و بررسی ها نیز نشان می دهد که بیشترین خسارت در منطقه زکی‌زاده و کوی علوی اهواز بود که پرونده آنها در دست بررسی است و گزارشات درباره مسئولان منطقه نیز در حال تکمیل است.

درویشیان گفت: در بازدید هیات اعزامی به خوزستان ما از مناطقی از بندر امام بازدید کردیم، واقعا مردم در این بندر در یکی و یا دو منطقه از نظر سکونت بسیار در شرایط نامناسبی بودند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور تصریح کرد: شاید دلیل آبگرفتگی معابر در اهواز به علت برخی کوتاهی ها باشد که آنهم در حال حاضر در منطقه در حال بررسی است.

کد خبر 460576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.