لزوم اجرای طرح فاضلاب شهری سمنان/ کمبود اتوبوس در ماهدشت

در این بسته خبری از تجمع کارگران پیمانکاری واحد اتوبوسرانی شهرداری آبادان تا تسهیل صدور اسناد مالکیت املاک شهریار و دفن اموات تویسرکانی در امامزاده کوه سرابی را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

مسیر کمربندی نسیم شمال قزوین از روز جمعه بازگشایی می‌شود

سیدمحمد علمی، معاون فنی عمرانی شهردار قزوین گفت: با توجه به اتمام فاز نخست پروژه کمربندی نسیم شمال به طول یک هزار و۸۰۰ متر، کار نصب سیستم روشنایی این مسیر نیز تکمیل شد.

ماهدشت با کمبود اتوبوس مواجه است

خلیل تاری قلی، شهردار ماهدشت با اشاره به مشکلات شهروندان مبنی بر نحوه ارائه خدمات، گفت: در نشستی با سازمان حمل و نقل عمومی شهرداری مرکز مقرر شد پس از رفع مشکلات ۱۴ اتوبوس به منطقه ارائه خدمت داشته باشند.

طرح فاضلاب شهر سمنان باید ضمانت اجرایی داشته باشد

علیرضا آشناگر، استاندار سمنان بر ضرورت تکمیل طرح فاضلاب شهری سمنان در زمان تعیین شده تاکید کرد و گفت: قرارداد طرح فاضلاب شهر سمنان که بین شرکت آب و فاضلاب استان و شهرداری سمنان منعقد شده باید دارای ضمانت اجرا باشد.

ضدعفونی بیمارستان‌های یاسوج

بیمارستان‌های شهر یاسوج به همت آتش نشانان شهرداری یاسوج ضد عفونی شدند.

دفن اموات تویسرکانی در امامزاده کوه سرابی

عظیم الوندی، سرپرست شهرداری تویسرکان با تاکید بر اینکه فعلاً تا چند ماه آینده برای دفن اموات در آرامستان «بهشت زهرا (س)» فضا وجود دارد گفت: تدابیر لازم در صورت پر شدن ظرفیت آرامستان، برای دفن اموات در امامزاده کوه سرابی اندیشیده شده است.

تکمیل طرح‌های عمرانی مهریز نیازمند ۵۰ میلیارد ریال اعتبار

حمزه زارع زاده، شهردار مهریز گفت: برای تکمیل ۱۰ طرح اصلی عمران شهری به ۵۰ میلیارد ریال بودجه نیاز است که این امر همکاری مسئولان استان یزد، افراد خیر و سرمایه گذاران محلی را می‌طلبد.

تجمع کارگران پیمانکاری واحد اتوبوسرانی شهرداری آبادان

صبح امروز شماری از کارگران پیمانکاری واحد اتوبوسرانی شهرداری آبادان در اعتراض به چند ماه از معوقات مزدی خود مقابل ساختمان سازمان اتوبوسرانی این شهر تجمع کردند.

بهره برداری از بازار زائر ۲ سبزوار

احسان امامی، رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری سبزوار گفت: به منظور تحقق بخشی به اهداف چشم‌انداز توسعه شهری با اجرای طرح‌های مشارکتی و سرمایه گذاری، طرح بازار زائر دو احداث و به بهره برداری رسید.

گردش فرآیندهای شهرداری قزوین الکترونیکی می‌شود

محسن اسفندیاری، رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قزوین از شروع به الکترونیکی شدن برخی از فرآیندهای اداری شهرداری قزوین خبر داد.

تسهیل صدور اسناد مالکیت املاک شهریار

بهروز کاویانی، شهردار شهریار گفت: روند صدور اسناد مالکیت با پیگیری شهرداری و همکاری اداره ثبت و اسناد شهرستان شهریار، تسهیل می‌شود.

کد خبر 460556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.