تامین اعتبار برای تکمیل آزادسازی ادامه خیابان زاهد در بودجه ۱۴۰۰

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان گفت: برای آزادسازی مسیر ادامه خیابان زاهد (حد فاصل خیابان مسجدسید تا خیابان فروغی) ردیف اعتباری در بودجه ۱۴۰۰ پیش‌بینی شده است.

مهین شکرانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بخشی از آزادسازی مسیر ادامه خیابان زاهد حدفاصل مسجد سید تا فروغی انجام شده و ادامه مسیر این خیابان (خیابان علاقه مندان) در محدوده منطقه هشت شهرداری، اجرا شده است.

وی تصریح کرد: با تکمیل آزادسازی و اجرای کامل خیابان زاهد تحول بزرگ ترافیکی و بافت شهرسازی در این محدوده از شهر اتفاق خواهد افتاد، بنابراین باید اعتبار مورد نیاز در بودجه منطقه یک شهرداری در نظر گرفته شود.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان با بیان اینکه از سال گذشته تا کنون پروژه احداث ادامه خیابان اردیبهشت و چند ایستگاه مترو به صورت همزمان در این منطقه اجرا شده است، خاطرنشان کرد: در صدد تأمین منابع مالی برای آزادسازی مسیر خیابان زاهد و آغاز عملیات اجرایی آن هستیم زیرا تا کنون تنها ۱۰ درصد آزادسازی‌های آن شده است.

وی ادامه داد: از سال آینده با حمایت شهردار اصفهان و تأمین اعتبار در بودجه ۱۴۰۰ منطقه یک، جدی‌تر به مقوله آزادسازی ورود پیدا خواهیم کرد.

شکرانی با بیان اینکه عملیات اجرایی چندین ایستگاه خط دو مترو به طور همزمان در منطقه یک شهرداری در حال اجرا است، گفت: بخش زیادی از اقدامات در این منطقه صرف آزادسازی فضا جهت احداث ایستگاه‌های مترو (خط شرقی غربی) شده است اما به اجرای سایر پروژه‌ها نیز توجه شده است.

کد خبر 460466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.