تدابیر لازم برای بارندگی‌های شدید اندیشیده شده است

مدیر منطقه یک شهرداری بندرعباس گفت: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا در زمان بارندگی‌های شدید شهر با کمترین آسیب‌ احتمالی رو به رو شود.

مهدی رنجبری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه بافت و مکان قرارگیری شهر بندرعباس به خصوص منطقه یک شهرداری به گونه‌ای است که مردم در زمان بارندگی با مشکلات عدیده‌ای رو به رو می‌شوند، گفت: لایروبی خورها آغاز شده است تا بتوانیم در صورت بارندگی‌های شدید با مشکلات کمتری مواجه شویم.

وی خاطرنشان کرد: به منظور روان سازی جریان آب‌های سطحی و ایجاد نشدن مشکل برای شهروندان در بارندگی‌ها، پیش از این نیز کانال‌ها و منهول های زیر زمینی پاکسازی شده است.

مدیر منطقه یک شهرداری بندرعباس اظهار امیدواری کرد: با ایجاد کانال‌های جدید و شناسایی و هدایت آب‌ها به کانال‌های عمیق، شاهد آب‌گرفتگی های کمتری در سطح منطقه باشیم.

وی تاکید کرد: رعایت نکات ایمنی توسط شهروندان و اجتناب از عبور و مرور در زمان بارندگی خدمات رسانی را برای شهرداری آسان‌تر می‌کند.

رنجبری تصریح کرد: در صورت بارندگی و به جهت کمتر شدن مشکلات شهروندان، تمام توان لجستیکی و نیروی انسانی شهرداری منطقه یک در خدمت شهروندان خواهد بود.

کد خبر 460464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.