تراشتگن: باید بهتر دفاع کنیم

دفاع از هم‌ گسیخته بارسا در دیدار برابر یوونتوس خشم سنگربان آلمانی که سه بار دروازه‌اش باز شد را در پی داشت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، اشتباهات دفاعی زیاد بارسایی‌ها باعث شد تا آبی اناری‌ها برابر یوونتوس متحمل یک شکست سنگین شوند، مسئله‌ای که باعث ناراحتی مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان بارسلونا شده و این گلر آلمانی اعتقاد دارد هم تیمی‌های او به خوبی دفاع نمی‌کنند.

تراشتگن در خصوص شرایط دفاعی تیمش گفت: به هیچ عنوان شانس نمی‌آوریم. به محض اینکه توپ را از دست می‌دهیم، حریف موفق به گلزنی می‌شود و این مسئله واقعاً آزاردهنده است. یکی از مسائل اشتباهات دفاعی است و مسئله بعدی نحوه دفاع کردن است.

این دروازه‌بان آلمانی افزود: اشتباهات و سبک دفاعی دو چیز متفاوت هستند که باید هر دوی این مسائل مورد توجه قرار بگیرند. در تیم این اتفاق نمی‌افتد و اکثراً به خوبی میان این دو مسئله تمایز قائل نمی‌شویم. به همین خاطر است که به سادگی دروازه تیم باز می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت نه چندان خوب تیمش در طی هفته‌های اخیر، اذعان داشت: ما در شرایطی هستیم که باید تمام توان خود را به کار بگیریم تا بتوانیم سربلند از این شرایط خارج شویم. باید به تمریناتمان پایبند باشیم و از ابتدای تمامی بازی‌ها باید تلاش کنیم و کمی بیشتر توان خود را نشان دهیم.

تراشتگن در پایان خاطرنشان کرد: روزهای سختی را پشت سر نمی‌گذاریم. برخی از بازی‌ها را پیروز شده‌ایم و در برخی شکست خورده‌ایم. اتفاقاً برخی از بازی‌های سخت را هم برده‌ایم و این نشان می‌دهد که شرایط ما آنقدر بد نیست. تنها باید روی پیشرفت تمرکز کنیم و برای بهتر شدن تلاش کنیم.

کد خبر 460453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.