اتمام عملیات کف‌سازی میدان امام حسین(ع) تا ۲۰ روز آینده

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: پروژه ساماندهی میدان امام حسین(ع) در حال حاضر با پیشرفت ۹۵ درصدی در حال اجرا بوده و تا ۲۰ روز آینده با اتمام عملیات کف‌سازی، به چهارباغ متصل می‌شود.

ایرج مظفر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با ابراز خرسندی از اجرای رضایت بخش پروژه حلقه حفاظتی شهر، افزود: کیلومتر چهار تا هفت و تقاطع شهید سلیمانی و قسمتی از باند شرقی رینگ به طول حدود یک و نیم کیلومتر در محدوده نمایشگاه بزرگ اصفهان در حال اجرا است.

وی ادامه داد: پیرو مصوبات آغاز عملیات قسمتی از رینگ به طول پنج کیلومتر در جنوب سپاهان شهر، عملیات نقشه‌برداری آن انجام شده و به زودی آئین کلنگ زنی اجرای پروژه همزمان با آغاز عملیات اجرای پیست دوچرخه سواری سپاهان شهر برگزار می شود.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با اشاره به اجرای پروژه تقاطع شهید کشوری، گفت: این پروژه در ورودی اول مجموعه شهید کشوری در دست اجرا است و تاکنون حدود ۱۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و طبق برنامه دو تقاطع ورودی و خروجی پروژه اجرا خواهد شد.

وی از پیشرفت ۸۹ درصدی پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان خبر داد و اظهار کرد: پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی تاکنون ۷۹ درصد پیشرفت داشته است.

مظفر با بیان اینکه پروژه سالن اجتماعات گلستان شهدا با توجه به آزادسازی دیرهنگام ضلع غرب عملیات تاسیساتی آن در حال انجام است، گفت: پروژه ساماندهی میدان امام حسین(ع) در حال حاضر با پیشرفت ۹۵ درصدی در حال اجرا بوده و تا ۲۰ روز آینده با اتمام عملیات کف‌سازی، به محور چهارباغ متصل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اجرای پروژه تقاطع میدان فرزانگان به طور مشترک با همکاری شهرداری دولت آباد تا یک ماه آینده آغاز خواهد شد.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه آغاز عملیات اجرایی تقاطع امید (میدان آیت الله غفاری) در دستور کار شهرداری قرار گرفته است، تصریح کرد: عملیات عمرانی تعریض پل زندان در منطقه ۱۳ تا ۱۰ روز آینده آغاز می‌شود.

مظفر ادامه داد: در حال حاضر ۴۶ پروژه پیاده‌روسازی، ۱۲ پروژه خیابان‌سازی، آسفالت و لکه‌گیری معابر، اجرای مسیرهای BRT در خیابان هشت بهشت شرقی، تصفیه خانه فاضلاب شمال و جنوب و انتقال خطوط در سطح شهر در دست اقدام است.

کد خبر 460422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.