درخشش رونالدو جلوی چشمان مسی؛ جنجال داور در فرانسه!

در شب اول از هفته ششم لیگ قهرمانان اروپا تیم فوتبال یوونتوس با درخشش رونالدو بارسا را درهم کوبید، در فرانسه هم داور جنجال ساز شد

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته سه شنبه _۱۸ آذر ماه_ هفته ششم و پایانی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد که دیدارهای سرنوشت سازی در گروه‌های مختلف انجام شد که به شکل زیر است:

گروه E

تیم فوتبال چلسی از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه در ورزشگاه استمفرود بریج لندن میزبان کراسنودار روسیه بود شاگردان لمپارد صعودشان به عنوان تیم اول قطعی بود. این تیم به همین دلیل حریف را جدی نگرفت و همین سبب شد تا با تساوی ۱ بر ۱ متوقف شود. در فرانسه هم سویای لوپتگی به مصاف رنس رفت. سویا هم با یک برتری قاطع سه بر یک، با ۱۳ امتیاز به همراه چلسی ۱۴ امتیازی راهی مرحله بعد شد. کراسنودار هم با ۵ امتیاز به لیگ اروپا راه یافت.

گروه F

مهم‌ترین دیدار این گروه را لاتزیو و بروخه در ایتالیا انجام دادند این دیدار ساعت ۲۱:۲۵ دقیقه در المپیکوی رم انجام شد. این دو تیم برای صعود به دور بعد رقابت سختی داشتند. در نهایت این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ تمام شد و لاتزیو با ۱۰ امتیاز در رده دوم ایستاد و به مرحله بعد صعود کرد و بروخه هم با ۸ امتیاز سر از لیگ اروپا درآورد. در دیگر دیدار این گروه هم تیمی‌های سردار آزمون در زنیت از دورتموند پذیرایی کردند. زنبورها با برتری سخت ۲ بر ۱ در گروه ۱۳ امتیازی و صدرنشین شدند. نکته جالب این دیدار آنجا بود که مهاجم ایرانیِ روس‌ها گل زد اما با VAR رد شد.

گروه G

تیم فوتبال بارسلونا که تنها تیم بدون باخت گروه بود در نیوکمپ به مصاف یوونتوس رفت. مهم‌ترین نکته این دیدار، تقابل مجدد لیونل مسی و رونالدو بود. این دو فوق ستاره پس از جدایی مهاجم پرتغالی فرصت بازی مقابل هم را نداشته‌اند و حتی رونالدو دیدار رفت را به دلیل کرونا از دست داده بود. فوق ستاره پرتغالی دو گل از روی نقطه پنالتی زد و درخشش خاصی جلوی چشمان رقیب سرسختش مسی داشت. درنهایت کاتالان‌ها با شکست سنگین ۳ بر صفر به همراه یوونتوس با ۱۵ امتیاز راهی مرحله بعد شدند. نکته جالب این دیدار آنجاست که بارسا با توجه به بازی رو در رو، جایگاه دوم ایستاد و کارش در مرحله حذفی سخت خواهد بود. در دیگر دیدار این گروه، دیناموکیف و فرانس واروش که برای صعود به لیگ اروپا تلاش می‌کردند به مصاف هم رفتند و دینامو با برتری یک بر صفر راهی لیگ اروپا شد.

گروه H

در دیدارهای جذاب این گروه، قرار بود باشاک ترکیه از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه در پارک دو پرنس پاریس به مصاف تیم متمول پاری سن ژرمن برود، که این دیدار به دلیل توهین نژادپرستانه داور چهارم به کمک مربی باشاک شهیر که توسط داور از بازی اخراج شده بود، لغو شد و بازیکنان باشاک شهیر که حاضر به بازی نبودند به رختکن رفتند. در دیگر دیدار منچستر هم به صورت همزمان در آلمان رو در روی شاگردان ناگلزمن در لایپزیش قرار گرفت و با شکست تلخ ۳ بر ۲ با ۹ امتیاز راهی لیگ اروپا شد. هنوز سرنوشت بازی پاریس باشاک معلوم نیست.

کد خبر 460369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.