استفاده از پساب فاضلاب برای آبیاری فضای سبز!

در این بسته خبری از احداث ۱۴ مجموعه بازی کودکان در شهرجدید هشتگرد تا ضدعفونی منظم سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان و بدهکاری شهروندان ایرانشهری به شهرداری را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

مناسب‌سازی ۳۰ درصد از معابر شهری تالش

شهرام غنی‌زاده، شهردار تالش گفت: حدود ۳۰ درصد از معابر این شهر برای معلولان مناسب‌سازی شده است.

بدهکاری شهروندان ایرانشهری به شهرداری

نوراحمد درخوش، شهردار ایرانشهر گفت: شهروندان ایرانشهری افزون بر ۲۷۰ میلیارد ریال عوارض به شهرداری بدهکار هستند.

استفاده از پساب فاضلاب برای آبیاری فضای سبز

محمد علی جاوید، شهردار بیرجند استفاده از پساب فاضلاب برای آبیاری فضای سبز در بحران بی‌آبی را یک فرصت دانست و گفت: پساب و فاضلاب شهرها که تهدید زیست محیطی به شمار می‌رود می‌تواند با یک برنامه اجرایی به فرصت تبدیل شود.

هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز در حریم شهر قزوین ممنوع است

هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز در حریم شهر و مناطق منفصل شهری ممنوع است و شهرداری قزوین مطابق دستورالعمل‌های قانونی خود از ادامه ساخت و ساز آنان جلوگیری به عمل آورده و پرونده تخلفاتی آنان جهت سیر مراحل قانونی خود به دبیرخانه کمیسیون ماده ۱۰۰ ارسال خواهد شد.

احداث ۱۴ مجموعه بازی کودکان در شهر جدید هشتگرد

ایرج خسروی حاجی‌وند، معاون خدمات شهر شرکت عمران شهر جدید هشتگرد گفت: راه اندازی ۱۴ پروژه مجموعه بازی برای کودکان و ۸۶ ست ورزشی بزرگسالان و ست بازی کودکان در دستور کار قرار دارد.

ضدعفونی منظم سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان

مهدی کمال غریبی، سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان از رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در این سازمان خبر داد.

جمع آوری پسماند و نخاله‌های ساختمانی از سطح اسلامشهر

به منظور حفظ بهداشت و زیباسازی منظر شهری، عملیات پاکسازی و جمع آوری پسماند و نخاله‌های ساختمانی به صورت مستمر توسط ادوات سازمان مدیریت پسماند انجام می‌شود.

احداث گذر سرتل _ نیروگاه اتمی در بوشهر

حسین صالحیان، شهردار بوشهر گفت: احداث گذر سرتل _ نیروگاه اتمی به عنوان یکی از مطالبات مهم شهروندان محله‌های جنوبی این شهر مجوز شورای ترافیک را دریافت کرد.

کد خبر 460355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.