مدیربرنامه پوگبا: او می‌تواند به یووه برگردد

نارضایتی‌های پوگبا از شرایط خود در منچستریونایتد تمامی ندارد و این بار مدیر برنامه‌های این بازیکن رسماً اعلام کرده است که هافبک فرانسوی مایل است به تورین بازگردد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، مینو رایولا که یکی از بزرگترین مدیر برنامه ها و ایجنت های دنیای فوتبال محسوب می‌شود، به تازگی فاش کرده که پل پوگبا تمایلی به ماندن در منچستر ندارد و دنبال بازگشت به باشگاه سابق خود یعنی یوونتوس است.

تقریباً بعد از یک سال حضور پوگبا در ترکیب شیاطین سرخ، همواره شایعاتی مبنی بر خروج این بازیکن از این تیم شنیده می‌شد. پوگبا در باشگاه یوونتوس عملکرد درخشانی داشت و همین مسئله باعث می‌شد تا همه گمانه زنی‌ها نیز خبر از احتمال بازگشت او به تورین بدهند.

البته شایعات و گمانه زنی‌ها در دو فصل اخیر به بالاترین حد خود رسیده و بسیاری از کارشناسان و خبرنگاران اعتقاد داشتند که اگر شرایط کرونا به وجود نمی‌آمد، یوونتوس به طور قطع برای جذب پوگبا وارد مذاکره می‌شد. اتفاقی که البته به خاطر مشکلات مالی ناشی از کرونا نیفتاد و نه تنها مانع از انتقال ستاره فرانسوی به تورین شد، بلکه بسیاری از بازیکنان دیگر را نیز در تیم خود نگاه داشت.

در حال حاضر با توجه به شرایط اقتصادی ضعیف باشگاه‌ها، هیچ تیمی توانایی خریداری پوگبا را ندارد و مبلغ گزافی که منچستریونایتد به خاطر او طلب کرده، باعث شده تا بسیاری از مشتریان دور او را خط بکشند. اگر باشگاه یوونتوس نیز بخواهد برای جذب پوگبا وارد عمل شود، قطعاً باید از روش‌های مختلفی برای تأمین اعتبارات مالی اقدام کند.

در حال حاضر پیش بینی می‌شود که تنها راه حل پیش روی یوونتوس برای به خدمت گرفتن پل پوگبا در پنجره‌های نقل و انتقالاتی بعدی، فروش یکی از بازیکنان کلیدی خود و یا پیشنهاد یک معاوضه با شیاطین سرخ است؛ مسئله‌ای که بیش از پیش شایعات خروج دیبالا از جمع یوونتوسی‌ها را مطرح می‌کند.

کد خبر 460256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.