آغاز عملیات نصب بیش از ۳۰۰ تابلوی نامگذاری معابر مبارکه

معاون خدمات شهری شهردار مبارکه گفت: در راستای ساماندهی و رفع نواقص تابلوهای شهری و تسهیل دسترسی به آدرس محلات، بیش از ۳۰۰ تابلوی نامگذاری در معابر مبارکه نصب شد.

داوود ایرانپور در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آغاز نصب تابلو نام‌گذاری معابر اظهار کرد: تابلوهای شناسایی معابر، یکی از مهم‌ترین ابزار برای دستیابی به نشانی‌ها و آدرس‌ها است.

وی افزود: یکی از مشکلات عمده در معابر شهر و محلات، نبود تابلوی نام‌گذاری یا وجود تابلوهای فرسوده است.

معاون خدمات شهری شهرداری مبارکه به تهیه آرشیو کامل نام‌گذاری معابر این شهر اشاره کرد و ادامه داد: یکسان‌سازی، سهولت در دسترسی به آدرس معابر، ساماندهی فضای بصری و ارتقای کیفیت منظر شهری از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح است.

ایرانپور با بیان اینکه هزینه انجام این طرح توسط بخش خصوصی بیش از دو میلیارد ریال برآورد شده بود، اضافه کرد: طبق برنامه‌ریزی، عملیات ساخت و نصب این تابلوها توسط نیروهای معاونت خدمات شهری با کمترین هزینه اجرا شده است.

وی یادآور شد: شهروندان در صورت شناسایی معابر بدون تابلو می‌توانند با سامانه ارتباطات مردمی شهرداری به شماره ۱۳۷ تماس برقرار کرده و گزارش کنند.

معاون خدمات شهری شهردار مبارکه با بیان اینکه یکی از مطالبات شهروندان، نصب تابلوهای جدید بود که در دستور کار شهرداری و شورای اسلامی شهر قرار گرفت، ابراز امیدواری کرد: با نصب این تابلوها گام مهمی در جهت پاسخ به یکی از مطالبات بحق شهروندان و همچنین تسهیل انجام امور آنان برداشته شود.

کد خبر 460249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.