فرش قرمز شهرداری شهریار برای سرمایه‌گذاران

شهردار شهریار گفت: زیرساخت‌های لازم برای حضور و فعالیت سرمایه‌گذاران در این شهر فراهم شده است.

به گزارش ایمنا، بهروز کاویانی اظهار کرد: رویکرد مدیریت شهری توسعه و رونق اقتصاد شهری با محوریت سرمایه‌گذاری و تثبیت نقش سرمایه‌گذاری شهری در توسعه و عمران شهری و ارتقای خدمات رسانی است و در همین راستا شهریار به دلایل جمعیتی، نزدیکی به کلانشهرهای تهران و کرج و موقعیت جغرافیایی شرایط مناسبی برای جذب سرمایه گذار و حضور بخش خصوصی در اجرای پروژه‌ها دارد.

وی ادامه داد: رفع موانع سرمایه‌گذاری و کاهش نظام بروکراسی اداری مورد تاکید مدیریت شهری در حوزه سرمایه‌گذاری شهری است و از این رو تکمیل پروژه‌های نیمه کاره شهری مورد تاکید است.

شهردار شهریار با اشاره به پروژه سرمایه‌گذاری آریومال و ضرورت تسریع در عملیات عمرانی و تکمیل آن گفت: این پروژه مشارکتی به مساحت یک‌هزار و ۲۰۰ مترمربع در شش طبقه با کاربری اداری، تجاری، تفریحی و خدماتی با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی نیازمند توجه و رفع مشکلات و تسریع در اجرای عملیات عمرانی است تا در آینده نزدیک مورد بهره برداری و استفاده شهروندان قرار گیرد.

کاویانی افزود: امیدوارم با همکاری شورای اسلامی شهر وبا تنظیم و تصویب متمم قرارداد و الحاقی، مسیر اجرا و تکمیل این پروژه و سایر طرح‌های مشابه هموار شود.

وی تصریح کرد: شرایط اقتصادی ایجاب می‌کند بیش از گذشته زمینه و بستر حضور سرمایه گذاری بخش خصوصی را در اجرای پروژه‌های شهری و عمرانی و تأمین منابع فراهم کنیم تا زمینه تحقق منابع درآمدی پایدار و رونق اقتصادی و ارتقای خدمات‌رسانی فراهم شود.

منبع: مهر

کد خبر 460243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.