ابلاغ قانون تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در شهرداری‌ها

مدیر کل دفتر نوسازی و تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور قانون تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در شهرداری‌های کشور را ابلاغ کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، عباس کرکه‌آبادی با صدور بخشنامه شماره ۶۳۲۴۷، قانون تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در شهرداری‌ها را ابلاغ کرد.

وی در این بخشنامه که با موضوع تکمیل و بروزرسانی اطلاعات کارکنان شاغل در شهرداری‌ها در سامانه آمار و اطلاعات صادر شده است، تاکید کرد: پیرو نامه شماره ۳۱۲۰۴ در خصوص بانک جامع اطلاعاتی کارکنان شهرداری‌ها و به منظور ساماندهی، بررسی و احصاء نیازهای استخدامی، تکمیل و بروزرسانی آمار و اطلاعات در سامانه مذکور توسط شهرداری‌ها اقدام شود.

مدیر کل دفتر نوسازی و تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تصریح کرد: این اقدام در راستای اجرای استفساریه بند «و» ماده ۴۴ قانون برنامه پنج‌ساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران، انجام می‌شود.

به گزارش ایمنا، متن این بخشنامه به قرار زیر است:

"پیرو نامه شماره ۳۱۲۰۴ مورخ ۱۷/‏۰۶/‏۱۳۹۸‬ در خصوص بانک جامع اطلاعاتی کارکنان شهرداری‌ها و به منظور ساماندهی، بررسی و احصاء نیازهای استخدامی (تصویر پیوست)، لطفاً دستور فرمائید نسبت به تکمیل و بروزرسانی آمار و اطلاعات در سامانه مذکور توسط شهرداری‌های آن استان و تأیید صحت اطلاعات درج شده توسط آن استانداری اقدام لازم معمول نمایند. خاطرنشان می‌سازد اجرای مفاد استفساریه بند «و» ماده (۴۴) قانون برنامه پنج‌ساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران ابلاغی شماره ۹۱۶۹۸ مورخ ۱۵/‏۰۸/‏۹۹‬ رئیس محترم جمهور نیز بر اساس اطلاعات درج شده در سامانه مذکور بر حسب ساز و کاری که توسط مراجع ذیصلاح تعیین می‌گردد، متعاقباً مورد بررسی و اقدام قانونی صورت می‌پذیرد. "

عباس کرکه آبادی- مدیر کل دفتر نوسازی و تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور

کد خبر 460175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد صالح علیمرادی IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    1 0
    سلام : اینجانب به نمایندگی از ایثارگران استان کردستان شهرستان سنندج خواهشمندیم دستور بلاغ بخشنامه تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی /پیمانی و شرکتی شهرداری راداریم
  • صالح علیمرادی IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    0 0
    سلام علیکم : باکمال تشکر وامتنان ازمسولین محترم درخصوص تبدیل وضعیت ایثارگران ورزمندگان 8 سال دفاع مقدس کارکنان ونیروی شرکتی درشهرداری ها مشعول فعالیت می باشند