دریافت گواهی استاندارد بین المللی توسط شهرداری اصفهان

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان گفت: شهرداری اصفهان موفق به دریافت گواهی استاندارد بین المللی ایزو ISO10015:2019 شده است.

علیرضا صادقیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: آموزش یک وظیفه اساسی در سازمان‌ها و یک فرآیند مداوم و همیشگی است.

وی تاکید کرد: کارکنان در هر سطحی از سطوح سازمان، اعم از مشاغل ساده یا مشاغل پیچیده نیازمند آموزش، یادگیری و کسب دانش و مهارت‌های جدید هستند و باید همواره برای بهتر انجام دادن فعالیت‌ها، روش‌ها و اطلاعات جدیدی کسب کنند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان افزود: اداره آموزش شهرداری اصفهان توانسته بر اساس یک فرآیند علمی و منظم، بر مبنای شرایط موجود، زمینه بهبود و افزایش دانش و مهارت و نگرش را در چهارچوب آموزش‌های رسمی و غیررسمی و با کاربست روش‌های نوین آموزشی فراهم آورد.

وی با بیان اینکه در سال به طور میانگین بیش از ۷۰ هزار نفر ساعت آموزش تخصصی در حوزه‌های شغلی مرتبط و نیز بیش از ۱۰ هزار نفر ساعت آموزش عمومی به شیوه‌های حضوری (کارگاه، سمینار، سخنرانی، همایش) و غیرحضوری (الکترونیکی، آنلاین، آفلاین و مکاتبه‌ای) برنامه‌ریزی و اجرا شده است، تصریح کرد: این اقدامات حاصل بهره‌مندی از فرآیند نیازسنجی و طراحی آموزشی دقیق است.

صادقیان اظهار کرد: با توجه به توانمندی ایجاد شده در خصوص نیازسنجی، طراحی، برنامه ریزی، اجرا و ارزیابی آموزشی مبتنی بر شرایط علمی و در راستای استاندارد ایزو ۱۰۰۱۵ به ویژه در دو سال اخیر، دریافت گواهی استاندارد بین المللی مدیریت کیفیت خدمات آموزشی در دستور کار اداره آموزش شهرداری اصفهان برای سال جاری قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: به همت همکاران اداره آموزش و نیز مشارکت گروه بهبود و تحول اداری، شهرداری اصفهان به عنوان کلانشهر پیشرو موفق به دریافت استاندارد بین المللی ISO10015:2019 شد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان گفت: دریافت استاندارد بین‌المللی ISO10015:2019 مسیر فعالیت اداره آموزش را در ارائه خدمات به همکاران بسیار سخت‌تر از گذشته کرده است.

وی افزود: در این راستا طرح‌های جدید آموزشی مبتنی بر توسعه فردی و مدیریت شایستگی کارکنان طراحی و ایجاد شده که پس از تصویب در کمیته آموزش شهرداری اصفهان زمینه لازم برای بهتر کردن فضای آموزشی و افزایش بهره‌وری نیروی انسانی در ارائه خدمات بهتر و پیشرفته‌تر به شهروندان را هموار خواهد کرد.

کد خبر 460166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.